Avatar billede inoculateit Nybegynder
30. juli 2003 - 22:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Afspille Musik

hvordan opretter jeg et eller andet i asp som gør at man på en hjemmeside kan afspille et stykke musik i MP3 direkte, uden at brugeren skal vente på at hele nummeret er blevet hentet ned ?
Altså så den tager en bid ned af gangen ?

Det er jo drøn hamrende irreterende at skulle vente flere minutter på at musikken er færdig hentet :)

P.S. lovligt musik jeg selv har laver :)
Avatar billede thefatman Nybegynder
31. juli 2003 - 12:45 #1
hmmm....

tror jeg ikke du kan, da audio/video skal streames. der kommer altid til at være en lille loade tid vil jeg mener..

Men jeg er ikke helt sikker
Avatar billede inoculateit Nybegynder
02. august 2003 - 23:10 #2
lukker