Avatar billede evil-twin Nybegynder
30. juli 2003 - 20:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fax via bredbånd

Kan man via windows xp sende fax , via bredbånd ???
Har office pakken xp inde , men nå jeg siger send til faxmodtager kan jeg kun vælge min printer som fax , og ikke micosoft, fax delen er installeret i tilfø/fjern programmer , kan man få et program så det kan lade sig gøre , at sende direkte til en almindlig fax ?????
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. juli 2003 - 20:34 #1
Jeg mener ikke det er muligt når du bruger bredbånd!
Avatar billede evil-twin Nybegynder
30. juli 2003 - 20:37 #2
mener bare jeg har haft gjort det før , men er ikke helt sikker
Avatar billede aovergaard Nybegynder
30. juli 2003 - 23:35 #3
Man kan godt få fax programmer, jeg har engang haft et der hed Winfax og installerer du et sådan prg. er jeg sikker på at du sagtens kan faxe selvom du har bredbånd. http://www.symantec.com/winfax/
Avatar billede aovergaard Nybegynder
31. juli 2003 - 01:20 #4
Takker for point;)