Avatar billede salling Nybegynder
13. december 2000 - 02:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

navigation sti eller ej?

ER der nogle der har en mening om hvorvidt der skal laves en navigations sti på www.flow-it.dk. Stien er begyndt fra Forside >> medarbejdere >> marielouise.
Avatar billede limemedia Nybegynder
13. december 2000 - 02:50 #1
Jeg synes det er fedt med en navigations-sti, dog ser jeg gerne at man også kan navigere i den :) altså tilføj links

ellers fedt design, gode billeder... temmeligt småt i 1600*1200 men det er at forvente... :)

/ Lars
ljweb.com
Avatar billede chruker Nybegynder
13. december 2000 - 03:51 #2
Jeg fik en 404 fejl da jeg skulle ind og se Pia. Og da jeg prøvede igen, åbnede den siden med tekst, som om der var sat TARGET=\"_top\". Sidder du og arbejder med siden ?

Jeg syntes ikke at der er behov for en sti - siden er jo meget enkelt opbygget og vil formentlig heller ikke i fremtiden kommer til at indeholde meget mere information end du har designet den til.

Jeg syntes at du skal gøre dig den tjeneste at se på siden efter at du har sat Windows til at bruge store skrifttyper (125%), for når historie2.htm vises i framen så er der både vandrette og lodrette scrollere. Og Marie Louises navn brækkes over sådan at det vises på to linier. Men det er selvfølgelig bare æstetik.
Avatar billede salling Nybegynder
13. december 2000 - 07:18 #3
Hej

ER stort set færdig nu. Mangler lige at regge lidt grafik i logo og banner.
Jeg skal klart have lavet det med skriftstr. Hvordan gør man? Noget med px frem for pkt?
Avatar billede chruker Nybegynder
13. december 2000 - 18:51 #4
Du går ind hvor du kan indstilles opløsning på skærmen. Her trykker du på knappen advanceret. På en af fanerne knap du indstille skriftstørrelsen. Mht. til px frem for pkt er det nok en god ide at bruge px da pkt enheden kan variere fra Windows til Linux, Mac, what-ever.
Avatar billede salling Nybegynder
13. december 2000 - 20:51 #5
Hej igen

Ja det er jeg klar over. Men man kan rette det i koden så alle fonte vises i en fast størrelse. Noget med at ændre pkt. til px. tror jeg.

mvh STIG
PS
Eksperten er forøvrigt et alt for fedt magasin! Hurtig feedback og kæmpe kompetance.
Avatar billede chruker Nybegynder
14. december 2000 - 00:34 #6
Jamen en skrifstørrelse på omkring 12px plejer vist at være rimelig god. Men du kan altid eksperimentere lidt f.eks. med 12.4px