Avatar billede pasch Nybegynder
29. juli 2003 - 11:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg strømstik til hdd ?

Davs, jeg har lige modtage mit nye Radeon 9700 fra Club3D, og der står i manualen at man skal forbinde det til harddisken og psu'en... Men jeg kan ikke få strømstikket til harddisken ud... Skal man bare hive til, eller er der en fidus til at få det ud ?? Jeg tør nemlig ikke bare hive til, hvis nu harddisken skulle går i stykker! (jaja jeg er newbie)
Avatar billede peet-49 Novice
29. juli 2003 - 11:56 #1
Du skal vrikke fra side til side, samtiddig med, af du trækker bagud, det kan godt sidde stramt.
Avatar billede jpvj Nybegynder
29. juli 2003 - 11:58 #2
peet49's svar er rigtigt, men hvorfor skal dit Radeon 9700 forbindes til din harddisk?!
Avatar billede pasch Nybegynder
29. juli 2003 - 11:58 #3
ok, jeg prøver lige engang
Avatar billede pasch Nybegynder
29. juli 2003 - 11:59 #4
hov peet49, jeg kom til at afvise dit svar vistnok.. læg lige et nyt et!

jpvj, det står der bare i manualen.. Harddrive er da harddisk ik ?
Avatar billede peet-49 Novice
29. juli 2003 - 12:02 #5
Du har ikke afvist mit svar-takker.
Avatar billede pasch Nybegynder
29. juli 2003 - 12:06 #6
ok det virker vist nok nu det med gfx
Avatar billede jpvj Nybegynder
29. juli 2003 - 17:19 #7
Jo harddrive er et synonum for harddisk. Men alligevel... hvilken connector har du mellem skærmkort og harddisk??
Avatar billede pasch Nybegynder
30. juli 2003 - 09:42 #8
bare sådan et strømstik..
Avatar billede jpvj Nybegynder
30. juli 2003 - 14:53 #9
Aha... det er nok bare for at have en ekstra 5/12V forsyning direkte fra PSU'en uden om MB'et.

Du kunne formodenligt bare have taget en "fri" connector fra din PSU og brugt den. Jeg bruder mig ikke om at have "strømtyve" mellem min HD og PSU, da det kan hænde at forb. ikke er god, hvis stikket er lavet for billigt.

Just my 2 cents!