Avatar billede nj2360 Nybegynder
29. juli 2003 - 10:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvilken sanger

jeg prøver og finde ud af vilken sanger der har lavet denne her sang. jeg kan ikke huske hvad sangen hedder men kan melodien...men det hjælper jo ikke jer ret meget :-)....teksten er således...
Omkvæ:
cut you belive in love tonight..
i´m gonna show you one more time..............
cut you belive.. then let it out
no need to worrvry there is no doubt..
Avatar billede sn2002 Nybegynder
29. juli 2003 - 10:31 #1
den er af Sasha og hedder If You Believe (link til teksten nedenunder!).

http://www.guitar.don-tonio.de/s/sasha/ifyoubelieve.html
Avatar billede nj2360 Nybegynder
29. juli 2003 - 10:32 #2
tak....ja hvad skal jeg sige...
jeg er meget glad for din hjælp.....her har du dine velfortjendte point....
ses
Avatar billede sn2002 Nybegynder
29. juli 2003 - 10:34 #3
takker for point!
Avatar billede nj2360 Nybegynder
29. juli 2003 - 10:35 #4
hved du hvor jeg kan for guitar tabs til den jeg kan ikke finde den på tabcrawler.com eller guitartabuniverse.com
Avatar billede sn2002 Nybegynder
29. juli 2003 - 11:29 #5
desværre - kan kun finde een sang på tab, og det er ikke ovennævnte :(