Avatar billede bramming Nybegynder
28. juli 2003 - 23:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netværks chat, a form a Winchat.. Bare som andet program!

Hejsa Alle...

Findes der et program der er bedre end Winchat, som man kan skrive over netværk med.. Havde engang et program, men kan ikke huske hvad det hed..

Alt i alt, hvor kan jeg hente et program som kan bruges til at skrive over LAN / Netværk med, med de andre brugere!??

>> Bramming
Avatar billede cvp Nybegynder
30. juli 2003 - 09:35 #1
En idé kunne måske være at installere en ICQ server, men det er måske lidt volsomt hvis I kun er 2 - 3 users. Kan ik helt huske hvor, men man kan vist godt på sådan en fætter (altså ICQ server)
Avatar billede emmek Nybegynder
05. august 2003 - 13:24 #2
Alternativt kan Exchange server 2000 også tillade en messenger server, som kan anvendes sammen med ens egen messenger der er på nettet
Avatar billede bramming Nybegynder
13. august 2003 - 23:28 #3
Tak..