Avatar billede superagentdk Nybegynder
27. juli 2003 - 11:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan man lave indtil den 1/12 - 2003

Jeg skal i militæret den 1. dec. 2003. Men jeg ved ikke hvad jeg skal lave inden det...

Jeg har et mindre arbejde om aften, men jeg mangler noget at lave om dagen!

Er der nogle der har nogle forslag til hvad man kan lave?
evt. organisationsarbejde osv...

ps. jeg bor i aarhus...
Avatar billede lrd Nybegynder
27. juli 2003 - 11:03 #2
Ved at folk med juletræer har meget brug for hjælp denne tid så det var da en ide!
Avatar billede lrd Nybegynder
27. juli 2003 - 11:24 #3
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=superagentdk&option=24

Kunne du ikke lukke lidt af dine gamle spørgsmål!!

Du har 1200 point ude hvilket er lidt trist. Gør det lidt nemmere af få hjælp en anden gang hvis man ved du er seriøs
Avatar billede lrd Nybegynder
27. juli 2003 - 11:28 #4
http://www.ebruger.dk/faq/

Du har et spørgsmål hvori du udlover 500 point så måske ville du have brug for at læse denne http://www.ebruger.dk/faq/ nu har du jo lidt at få tiden til at gå med
Avatar billede superagentdk Nybegynder
27. juli 2003 - 11:43 #5
Sådan nu er det iorden!

Jeg ved godt man ikke skal lade spørgmål stå på den måde! Men alle de åbene spørgsmål (pånær et) var ikke lukket fordi jeg ikke mente jeg havde fået et ordenligt svar...

Men nu burde det være ude af verden!
Avatar billede lrd Nybegynder
27. juli 2003 - 11:44 #6
herligt :-)

Det med de 500 var heller ikke cool :)

Men herligt du gad lukke dem
Avatar billede Six Nybegynder
16. august 2003 - 06:59 #7
Du kunne evt. melde dig ind i et vikarberau.