Avatar billede michenlar Nybegynder
26. juli 2003 - 11:24 Der er 8 kommentarer

Vis hjemmesiden som eksempel

Hej .

Jeg har den nye Frontage XP, den anden jeg havde var 2000.

Nu har jeg fået ny pc og lige instaleret denne nye forntpage.

Hvis jeg bare åbner en tom side og skriver velkommen til hjemmeside og laver en anden bagrundsfarve eksempelvis...

Så har jeg 3 knapper i bunden NORMAL-HTML-og EKSEMPEL

Normal er den jeg er i ,
Html skifter den til htmltekst,
Men i Eksempel så popper der en meddelelse op med gul advarsels trekant hvor der står
"Der opstod en fejl i forsøget på at skrive til filen "

I min gamle viste den det bare som det så ud på web ?

Håber på hjælp....

Michael
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. juli 2003 - 11:26 #1
Er det ikke fordi du ikke har gemt siden endnu ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. juli 2003 - 11:27 #2
Jeg ved fra f.eks. homesite at man er nødt til at gemme det åbnede dokument for at man kan se et eksempel på det!
Avatar billede michenlar Nybegynder
26. juli 2003 - 11:38 #3
nej jeg har prøvet at gemme det ?
Avatar billede michenlar Nybegynder
26. juli 2003 - 11:41 #4
Jeg har lige prøvet at gemme det igen men uden held det skulle jeg heller ikke gøre i frontpage2000
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2003 - 13:04 #5
Kan det være fordi du endnu ikke har aktiveret FrontPage XP?
Avatar billede michenlar Nybegynder
26. juli 2003 - 14:43 #6
Nej fordi alt andet virker....
Avatar billede michenlar Nybegynder
26. juli 2003 - 14:56 #7
Det virker som om den leder efter filen på et websted som ikke eksisterer....
Avatar billede dennis85 Nybegynder
12. august 2003 - 07:41 #8
Det bedste er alligevel også at gemme, og åbne filen i IExplorer/Netscape whatever.. Så ser man hvordan set "rigtigt" ser ud, og man kan se det i forskellige opløsninger...

Mvh Dennis