Avatar billede nfl Nybegynder
02. januar 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nye/gamle beskeder/spørgsmål

Før var der nogle tal udfor hver kategori hvor man kunne, når se når man var logget på, at der var f.eks. 2 nye og 10 beskeder/spørgsmål ialt indenfor de forskellige kategorier, det var rart så man ikke skulle gå ind på hver kategori for at se om der var noget nyt.
Avatar billede jfl Nybegynder
03. januar 1999 - 13:47 #1
ok, jeg sætter det på igen.
Avatar billede jfl Nybegynder
03. januar 1999 - 13:51 #2
Alternativt kan man klikke på "Nye ?"
Avatar billede nfl Nybegynder
03. januar 1999 - 15:54 #3
Ja, du kunne godt sætte "Nye ?" på, men er det ikke bare spild af et klik ?

Jeg syntes det fungerede godt som det var.
Avatar billede jfl Nybegynder
03. januar 1999 - 22:52 #4
Hvad mener du med spild af et klik? Funktionen viser de sidste nye spm.