Avatar billede 44fire44 Nybegynder
25. juli 2003 - 21:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mIRC fejl - identify a nick!?

jeg får denne fejl:

You need to identify to a registered nick to join that channel.

1: hvorfor!?
2: hvad gør jeg!?
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
25. juli 2003 - 21:59 #1
hmm.. - hehe er alle taget på ferie ;))
Avatar billede spontek Nybegynder
25. juli 2003 - 22:12 #2
Opretter dig på det netværk du vil på.

Det ville jo hjælpe meget om du havde fortalt hvilket IRC-netværk du vil på så kunne jeg måske fortælle hvor du skal registrere dig, men som oftest kommer der i statusvinduet en besked om hvor det gøres henne.
Avatar billede popsy Novice
25. juli 2003 - 23:03 #3
Der er her tale om at kanalen er sat til +r, hvilket vil sige, at du kun kan komme ind hvis du er authed ved Q. (Quakenet)

Sådan gør du.: http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=52&f=54#54
Avatar billede knogle Nybegynder
25. juli 2003 - 23:36 #4
Det kan evt. osse være på DALnet, og at kanalen er (+R), så skal du registere dit nickname og identify før du kan komme ind:

/nickserv help register

Hvis det er DALnet du er på, er du velkommen til at kontakte mig.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
26. juli 2003 - 10:32 #5
det er DALnet...
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
26. juli 2003 - 10:54 #6
fedt... - nu har jeg registret mig ;)) - men jeg har et andet problem...

jegt får en besked om en 'virus' i "$decode" - hvordan fjerner jeg den!?
Avatar billede knogle Nybegynder
26. juli 2003 - 12:57 #7
ALT+R søg efter $decode og slet den linie
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2003 - 11:10 #8
Jeg vil sige søg kun efter decode eller $encode
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
27. juli 2003 - 11:13 #9
hehe, jeg er "lidt" nybegynder inden for mIRC - jeg havde kommet til at trykke på 2 "fake link" som havde lagt sig ind der i ALT+R-promten...

mange tak for hjælpen!!

/44fire44