Avatar billede minik Nybegynder
24. juli 2003 - 13:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mask effekt

Ok, jeg giver hermed en dusør på 150 point til den første der kan lave en mask-effekt med denne mand og dette gardin:
mand:http://rs-network.ath.cx/uploads/manj.JPG
gardin:http://rs-network.ath.cx/uploads/curtainj.JPG

Den endelige flash skal vise at når man kører med musen over det sorte felt i gardinet ser det ud som om at der kører et spotlight som afslører manden hvis i ved hvad jeg mener. Det skal ikke være sådan at selve gardinet bliver gennemsigtigt under musen.
Jeg har haft mange problemer med dette så hvis der er nogen der opnår den ønskede effekt viljeg med glæde give dusøren væk.
PS: Navnet under gardinet skal blive stående hvor det er nu.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juli 2003 - 14:34 #1
Avatar billede minik Nybegynder
24. juli 2003 - 15:55 #2
tak.
Kan du ikke sende mig fla. filen til mig?

minik,
Avatar billede minik Nybegynder
24. juli 2003 - 15:56 #3
ups, min mail er forresten minikstyrer@ofir.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juli 2003 - 15:57 #4
Jeg sender den til dig nu.

/per