Avatar billede -oscar- Nybegynder
22. juli 2003 - 16:52 Der er 6 kommentarer

Irriterende popup på DOT.TK domæne..

Hejsa...

Jeg er igang med at lave en hjemmeside, og regner med at udgive den på et dot.tk domæne til at starte med! Men der er bare en ting der driller mig lidt..nemlig at der kommer et popup-vindue hver gang man taster sig ind på sådan en side!

-->> http://banners.dot.tk/banner?fldpromonr=1&fldbannernr=0&flddomainnr=2257853

Mit spørgsmål er nu; Kan man ikke via kodning i på selve hjemmesiden lukke dette vindue med det samme, som det popper up, eller måske indsætte en kode der undlader dette vindue i helt at poppe up..

Håber der er nogen der kan hjælpe..
Avatar billede grunken Nybegynder
22. juli 2003 - 17:01 #1
Avatar billede jpvj Nybegynder
22. juli 2003 - 17:01 #2
Har du et link til en side, hvor problemet kan ses i praksis?
Avatar billede jpvj Nybegynder
22. juli 2003 - 17:02 #3
He-he... grunken har vist den letteste løsning :-)
Avatar billede -oscar- Nybegynder
22. juli 2003 - 17:18 #4
Ups ja...det var lidt pinligt, men hva !!!

Jeg takker...
Avatar billede 3d Nybegynder
22. juli 2003 - 17:21 #5
hvis du har et domain på Dot.k
Få fjernet den lille reklame der
kommer ved start på jeres side!
Gå ind på dot.tk og log ind
Gå til siden "Dot TK Linker Promo"
Dér inde kan du fjerne det!
Avatar billede 3d Nybegynder
22. juli 2003 - 17:22 #6
min er på dansk