Avatar billede nosjns Nybegynder
21. juli 2003 - 22:06 Der er 10 kommentarer

GF4 kort laver striber ved 16 bit

Nå jeg kører mit GF4 ti-4200 kort i 16 bit mode (både spil og windows 2000) kommer der små/korte lorette striber rundt på skærmen. jeg kører med den nyeste Nvidia driver.

Har nogen haft de samme problem??
Avatar billede kuklinski Nybegynder
21. juli 2003 - 22:26 #1
Jeg har ikke haft samme problem men det lyder som om der er RAM fejl på dit GFX-Kort.. du kan prøve at køre en test med 3D-Mark.. og prøv at se om der noget grafik fejl under opstart af din maskin...
hvis din pc fryser under testen eller hvis der grafik fejl under opstart. Skal dit Kort nok til REP...
Avatar billede nosjns Nybegynder
22. juli 2003 - 08:45 #2
Min maskine start fint, der er et par striber når Win2000 logo'et bliver vist. Jeg har kørt 3D Benchmark, her er de samme striber ved 16 bit.
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 08:55 #3
kan oz være fordi dine højtalere står for tæt på skærmen!
Har de gjort det længe kan du risikere at skulle leve med de er der :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 08:55 #4
Prøv at flytte højtalerene
Avatar billede nosjns Nybegynder
22. juli 2003 - 08:56 #5
Jeg bruger headset
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 11:56 #6
Har du  slet ikke højtalere til din pc???
Avatar billede nosjns Nybegynder
22. juli 2003 - 11:57 #7
Nope!
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 14:42 #8
prøv med driver 40.72
Avatar billede kuklinski Nybegynder
22. juli 2003 - 17:39 #9
hmmm. tror nu stadig at det er ram fejl på dit grafik -kort... efter som det først kommer når den køre i højer opløsning... kender du Q-tech den har en funktion hvor den test ramne på GFX kortet ???
Avatar billede nosjns Nybegynder
23. juli 2003 - 07:52 #10
lrd: Jeg har prøvet med forskellige drivere uden nogen løsning.

Kuk: Jeg kender ikke Q-tech, har du en URL med information?