Avatar billede lrd Nybegynder
20. juli 2003 - 15:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søge funktionen

sig mig virker den nu heller ikke!???

Og gad vide hvornår vi kan forvente at toplisten vender tilbage!!
Avatar billede dmcn Praktikant
20. juli 2003 - 15:22 #1
Søgefunktionen virker aldrig efter en nat med nedetid. Det er om natten scriptet, der indexerer alle sider, køres, og når serveren har været nede er intet indexeret. :)
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juli 2003 - 15:25 #2
Kanon det var svar nok :-)

Tak for hjælpen. Det med toplisten skal vi nok ike snakke om så :(

Ha det godt
Avatar billede dmcn Praktikant
20. juli 2003 - 15:27 #3
Nej, toplisten er farligt område. :|
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juli 2003 - 15:31 #4
*LOL*
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. juli 2003 - 20:02 #5
bare et lille tip i bland alle de andre.. :D
Når ekspertens søgefunktion ikke funker, kan google's godt bruges til nødsituationer (mener jeg i hvert falde selv ;)
De har faktisk indekseret en hel del af spørgsmålene her på Eksperten.dk
Du skal bare sætte en site:eksperten.dk foran din søgning, så en søgning på fx Windows 2000 kunne se således ud:
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=site%3Aeksperten.dk+%22windows+2000%22&meta=
Selvfølgelig ikke bedste løsning.. Men da god når man tænker på alternativerne.. :D
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juli 2003 - 20:33 #6
Kanon tips!! Takker :)
Avatar billede peppino Nybegynder
21. juli 2003 - 20:30 #7
Er der nogen der ved hvornår søgefunktionen kommer til at virker igen?
Avatar billede fjammi Nybegynder
22. juli 2003 - 13:03 #8
Hvordan kan det være at søgefunktionen stadig ikke virker? nu er der gået 2 døgn siden serveren var ned...
Avatar billede dittlau Nybegynder
23. juli 2003 - 09:36 #9
Skal vi ikke sige 3 døgn, det går da glimragende:-(((((

/dittlau