Avatar billede carsten78 Nybegynder
19. juli 2003 - 20:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

boost af internet

Hej. 3 enkle spørgsmål:

1. Er boost af internet forbindelsen en "and".

2. Hvis ikke, hvordan gør man, hvilke programmer skal man
bruge.

3. Er det ulovligt.

mvh Carsten
Avatar billede popsy Novice
19. juli 2003 - 20:16 #1
Du kan ikke selv booste dit internet. I stedet kan du ænsdre på en del indstillinger, så din datapverførsel glider nemmere.

Finder lige et link til dig.
Avatar billede squashguy Nybegynder
19. juli 2003 - 20:24 #3
1. hvis du har kabel, er muligheden -måske- til stede.

2. google

3. JA
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juli 2003 - 14:23 #4
Øv kan det ikke gøres under Xp *GG*
Avatar billede carsten78 Nybegynder
20. juli 2003 - 21:13 #5
Det ser bestemt spændende ud, det link popsy gav mig (ovenstående). Og den procedurer er der vel intet ulovligt over. Der er jo bare en modificering af opsætningen, skulle der være noget i vejen med det.
Avatar billede popsy Novice
21. juli 2003 - 01:55 #6
Det er ialtfald ikke ulovligt, det er sikkert og vist! Du ændrer jo ikke ved forbindelsen, kun ved udnyttelsen.
Avatar billede carsten78 Nybegynder
27. juli 2003 - 14:41 #7
kan det ikke gøres under xp. Det må det vel kunne på en eller anden måde - jeg har desværre ikke kunne finde noget om det.
Avatar billede popsy Novice
27. juli 2003 - 19:46 #8
Kan ikke se der skulle være noget problem i at bruge den i xp, der står dog lige om størrelse nederst i w2k, men det skulle da gerne kunne lade sig gøre.
Avatar billede lrd Nybegynder
27. juli 2003 - 19:49 #9
men giver det så noget :)

Gav det dig noget carsten?
Avatar billede carsten78 Nybegynder
27. juli 2003 - 19:58 #10
ikke en mærkbar forskel, hvis det er lykkedes for mig, jeg fulgte "opskriften" men synes ikke er der er sket noget. Måske hvis man har en hurtigere forbindelse (min 256/128).