Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
18. juli 2003 - 21:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Musicchart.dk søger anmeldere!

Musicchart.dk har lige released det nye design. Med dette følger der en meget størrer seriøsitet omkring musik magasinet.
Derfor søger vi folk der intresserer sig for musik, og er klar til at anmelde; CDer, koncerter og spillesteder - hvis dette lyder som dig,
så ansøg om at være en del af musicchart.dk's redaktion!
Organisationen på musicchart.dk er ikke helt på plads endnu, men vi regner med at lave aftaler med pladeselskaberne, hvilket vil betyde at man vi få stillet den CD man anmelder, gratis tilrådighed.

Alle genre-mennesker er velkomne!

Hilsen
Bjarke Kleif - Administrator / Chef Redaktør på musicchart.dk

www.musicchart.dk
Avatar billede asaaasaa Nybegynder
19. juli 2003 - 10:19 #1
Jeg vil gerne min email er hashmichael@jubiimail.dk
Avatar billede mitor Nybegynder
19. juli 2003 - 15:12 #2
dt@ddata.dk
Avatar billede hjml Nybegynder
20. juli 2003 - 23:14 #3
Jeg melder mig også :o)...mail : 6x121362@tiscali.dk

/hjml
Avatar billede x-masman Nybegynder
21. juli 2003 - 01:07 #4
gyldenskjold@hotmail.com
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. juli 2003 - 12:30 #5
steffenchristensen@stofanet.dk

er meget interesseret i det
Avatar billede zaggazapp Nybegynder
28. juli 2003 - 19:09 #6
Jeg starter på Journalistik i RUC til næste år.

Det vil glæde mig at hjælpe Jer, da jeg vil kunne opnå stor erfaring ved, at skrive anmeldelser for Jer.

Jeg håber I er interesseret.

Min e-mail adresse er zapp@tiscali.dk

Med venlig hilsen

zapp
Avatar billede ohmish Nybegynder
07. august 2003 - 14:15 #7
Jeg har skrevet for blade som SoundCheck (Gaffa) og LineOut, og spiller selv musik.
ohmish@noprivacy.net
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
09. oktober 2003 - 00:13 #8
Jeg håber i alle har fået en mail fra mig... ellers så skriv gerne tilbage.