Avatar billede thbech Nybegynder
18. juli 2003 - 13:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med de nye spil i MSN 6.0

Jeg kører Windows XP og bruger MSN Messenger 6.0

Når jeg logger på Messenger i min egen profil i XP kan jeg kun invitere til Kryds og Bolle. Hvis andre inviterer mig kan jeg godt spille de nye spil Dam, Bejeweled osv., men altså ikke selv invitere.

Logger jeg på Messenger i en anden Windows XP profil, er der ingen problemer.

Er der nogen, der kan forklare dette?
Avatar billede rotne Nybegynder
18. juli 2003 - 13:58 #1
Prøv den hér:

http://www.dailyhaggis.com/archives/tech/000283.html

Du skal ændre 2 steder i din configcache.xml fil, som du finder i c:\documents and settings\application data\'user'\'nogle tal'\ mappen. (Den er skjult).
Avatar billede rotne Nybegynder
18. juli 2003 - 14:00 #2
Ok - den huskede jeg ikke for godt....

Uddrag fra artiklen, som linket henviser til:

X:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\youremail@address\
(Where X:\ is the drive Windows is installed to. Note that "Application Data" is a hidden directory, to access it you should paste the link into the Start > Run box)
Avatar billede thbech Nybegynder
18. juli 2003 - 18:30 #3
Tak for det!!
Avatar billede thbech Nybegynder
18. juli 2003 - 18:32 #4
test
Avatar billede thbech Nybegynder
18. juli 2003 - 18:37 #5
Men hvordan accepterer jeg dit svar?
Avatar billede thbech Nybegynder
18. juli 2003 - 18:37 #6
d