Avatar billede martin Nybegynder
06. april 1999 - 00:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gamle spørgsmål...

Hej,

Kunne i ikke sende en email til dem der har oprettet en spørgsmål, men ikke accepteret dem endnu... der er mange spørgsmål som er besvarret men bare ikke accepteret :-(
Og de er i vejen, da man ikke kan huske om man har kigget på spørgsmålet eller ej'
Avatar billede admin Novice
06. april 1999 - 09:43 #1
Det er da en idé.
Jeg vil kigge på en funktion til at markere spm som værende læst eller ej. Ligeledes bør der laves en funktion som enten sletter gamle spm eller putter dem i et arkiv.
Avatar billede martin Nybegynder
06. april 1999 - 22:01 #2
Gamle spm, skulle næsten gemmes i et arkiv (med søgefunktion), sådan at gamle spørgsmål kunne findes frem igen - hvis nu samme spørgsmål bliver stillet igen :-)

Håber du tager idéen op om at sende emails til gamle spm :-D
Det kunne jo' også ske at man glemte at man havde et spm liggende!
Avatar billede jgc Nybegynder
07. april 1999 - 11:53 #3
Hvad med en mulighed for, enten for admin alene eller evt. for admin + spørgsmålsstilleren, at "lukke" et spørgsmål uden at acceptere svaret. Jeg har f.eks. et spørgsmål (http://eksperten.dk/eksperten/spm.asp?id=246), som i mine øjne er uddebatteret - jeg har fået løst mit problem, men det er ikke sket ved andres hjælp. Jeg har ikke så meget imod at 'tabe' mine udlovede point, men jeg kan ikke se nogen fornuft i at give point til en bruger der ikke på nogen måde har hjulpet mig med min problemstilling. Det er selvfølgelig dumt at spørgsmålet så stadig ser aktuelt ud.

Jeg mener at man burde kunne svare på egne spørgsmål. Misbrug at denne ret er ret nemt at opdage, og kan passende meldes til admin. Da man ikke kan tjene point ved at svare på egne spørgsmål, kun snyde andre for deres, mener jeg ikke faren for snyd vil være så udbredt. Hvis man endelig vil score uhæderlige point, er det da særdeles nemt med det nuværende system: opret en ny konto, tøm kontoen med et 300-pointsspørgsmål, og svar så på det med din "rigtige" konto - se et glimrende (skræmmende) eksempel på http://eksperten.dk/eksperten/spm.asp?id=369 !!!

/Jens
Avatar billede admin Novice
13. april 1999 - 21:09 #4
jgc: Jeg arbejder på nogle idéer til dette. Men tak for dine idéer som jeg stort set er med på...
Avatar billede admin Novice
13. april 1999 - 21:11 #5
Hvad med om et spm som ikke er blevet kommenteret i 14 dage ryger i en TempListe indtil de enten bliver accepteret eller der kommer nye kommentarer?
Avatar billede martin Nybegynder
13. april 1999 - 22:41 #6
Jeg mener at spm der ikke er blevet besvarret/kommenteret skal have lov til at blive i nogle flere dage, eks. 4 uger - da der kan være en der kender svarret.

Tilgændgæld burde spm med flere svar ryge ud i temp og spm'et bliver automatisk accepteret af scriptet.