Avatar billede bl4de Nybegynder
14. juli 2003 - 23:52 Der er 13 kommentarer

Nu igen

Jeg lavede et spørgsmål her den anden dag.. trode det virkede men det gjorde det så IKKE alligevel..
Ville have skrevet et spørgsmål på en g33k side.. men gad sq ikke registre..
Så dete r skrevet på det man kalder.. Engelsk :D  :
___________________________________________________________
Well.. I know this is been'd poste'd many times.. Well i REALLY try'd to figurer it out.. BUT IT WONT.. It freeze's all the time.. Speciely when im playing ut 2003 0]:x0]:x0]:x0]
0]System0]
Intel Pentium Processor (2,53 GHZ)
Socket478 (mPGA)
GeForce 4 TI 4200  8xAGP
512 DDR Ram
Creative Audigy Soundcard(Dunno version, pretty NEW)
80 gb maxtor Hdd
Sony writer
Dvd player :x

________________________________________________________________________________________________________________________________________________
My computer is BRAND NEW!
Avatar billede seitentaisai Nybegynder
15. juli 2003 - 00:00 #1
altså den fryser og du blvier nød til at genstarte for at overhovedet kunen udfører noget?
Avatar billede seitentaisai Nybegynder
15. juli 2003 - 00:12 #2
Gode råd: start med at tjekke alt igennem dvs. først om alt stikkene sidder ordentligt og alt hardware er install på bundkrotet ordentligt. tag en kig i bios og tjek om noget er unormalt. ellers kan det jo være driverne. elelr icq konflikter
Avatar billede seitentaisai Nybegynder
15. juli 2003 - 00:12 #3
Gode råd: start med at tjekke alt igennem dvs. først om alt stikkene sidder ordentligt og alt hardware er install på bundkrotet ordentligt. tag en kig i bios og tjek om noget er unormalt. ellers kan det jo være driverne.
Avatar billede bl4de Nybegynder
15. juli 2003 - 00:18 #4
Ja jeg bliver nød til at Genstarte . Alt er updateret .. På nær mit Bundkort tror jeg .. mener stikkene er der .. pånær der ikke er noget lys i pærene i fronten ;) Men der er en rød pærer på mit bundkort der bliver ved med at lyse? .. tror ikke der er noget i bios'en .. Icq? Hmm.. Den crasher bare der er en der henter fra mig, Ved fx et Lan party :(
Avatar billede ducks Nybegynder
15. juli 2003 - 00:19 #5
Og så lige en god titel en anden gang ;)
Avatar billede seitentaisai Nybegynder
15. juli 2003 - 00:20 #6
"Men der er en rød pærer på mit bundkort der bliver ved med at lyse?" ved mig lyser det grønt :P det er normalt medmindre at det er sådan noget fejl detecter af et elelr andet art din bundkort har. for det har nogen nye bundkort :D. har du OC noget?
Avatar billede nixon Juniormester
15. juli 2003 - 00:27 #7
prøv at underclock dine ram og din cpu ...  Hvordan har din CPU det med varme ?? .. hvor varm bliver den ??
Avatar billede bl4de Nybegynder
15. juli 2003 - 00:36 #8
Den er ikke særlig varm .. men mit room bliver varm fordi den smider alt varmen ud i rummet så det ikke er i computeren på den måde kan den holde en rimelig tempratur.. tror ikke den her det der oc.. Underlock? Hva satan er underlock? ;)
Avatar billede seitentaisai Nybegynder
15. juli 2003 - 00:37 #9
OC er overclok :D
Avatar billede tobias28 Praktikant
15. juli 2003 - 08:15 #10
hvor stor er din psu? Og har du prøvet med andre gfx-kort?
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. august 2003 - 01:10 #11
?
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. august 2003 - 01:14 #12
bl4de> Hvis din computer er ny, så gå ned i butikken og vis dem hvad problemet er. Få den repareret på garantien. Der er ingen grund til at spilde tid på det selv.

JP
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. august 2003 - 00:22 #13
hmm...