Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2003 - 21:31 Der er 14 kommentarer og
6 løsninger

Din ønsketelefon?

Hvilken mobiltelefon er din ønsketelefon?
husk at smide et link :)
Avatar billede kasperbws Nybegynder
14. juli 2003 - 21:32 #1
Helt klart Nokia 6610... har lige bestilt en, og den kommer en af dagene :D
Avatar billede kasperbws Nybegynder
14. juli 2003 - 21:33 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2003 - 21:34 #3
Jeg har sat point på - og jeg plejer ikke at beholde point så lav et sar så er du med i den "store" pulje :)
Avatar billede kasperbws Nybegynder
14. juli 2003 - 21:36 #4
okay da :)
Avatar billede iop Nybegynder
14. juli 2003 - 21:38 #5
Har ikke rigtig nogle ønsketelefon, men hvad siger folk til disse fra Siemens www.xelibri.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2003 - 21:41 #6
iop> der skal da nok være nogen der syntes det er smart at bruge en mobiltelefon som smykke - men jeg gør ikke :)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
14. juli 2003 - 21:42 #7
Bestiller også en 6610 i næste uge... men så må vi jo se om den er pengene værd :)

Ellers har min favorit været 6210
Avatar billede iop Nybegynder
14. juli 2003 - 21:42 #8
enig
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. juli 2003 - 21:45 #9
umiddelbart vil jeg sige en 6600. Bluetooth, GPRS, en skærm der er lidt større end standard (til brug af kalender og todolists) samt en rimelig fix størrelse, er nogle af de krav jeg stiller til en telefon (http://www.nokia.dk/phones/6600/)

Idag har jeg en 6310. Den dækker i det store hele mit behov. Eneste anke er skærmen, der godt måtte være et tak større.
Avatar billede kenp Novice
14. juli 2003 - 21:55 #10
min ønske telefon er nokia 8310 som jeg lige har købt, den dækker mine behov samt jeg kan bruge den samme med min bærbar når jeg er på farten.

http://www.nokia.dk/phones/8310/
Avatar billede blyno Praktikant
14. juli 2003 - 22:15 #11
Jeg leder lige efter et link. Men den der Motorola med Java (den med motorcykel spillet i reklamen)
Avatar billede blyno Praktikant
14. juli 2003 - 22:17 #12
Avatar billede lucas2000 Novice
14. juli 2003 - 23:33 #13
Jeg hælder også til 6610 men jeg beholder min 8310 da jeg synes 6610 uden Abonnement er lidt for dyr endnu :-(
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
15. juli 2003 - 18:20 #14
Den fedeste i design er da stadig Nokia 8850. Desværre er den udgået af produktion men er da vildt glad for min. Klik ind på qxl.dk eller et andet sted og se billedet. Det eneste den mangler er colorscreen.

Den er FEEEEDDDDDD
Avatar billede geforce3 Praktikant
15. juli 2003 - 18:25 #15
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juli 2003 - 20:19 #16
takker for respons ;)

Sjovt nok så hælder hovedparten til Nokia...
Avatar billede kenp Novice
15. juli 2003 - 20:21 #17
Jeg har lgie skiftet til Nokia. har ellers været godt tilfreds med min gamle telefon som var en ericson sh888 som har været igennem mange ting med mig det sidste mange år! købte den nemlig lige da den var kommet frem
Avatar billede taskmgr Nybegynder
15. juli 2003 - 20:25 #18
Takker for points :)

Ved faktisk ik' hvor pudsigt det er...
Igennem tiden har jeg haft adskillige telefoner af 3-4 forskellige mærker, og tilfredsheden har altid været størst med en Nokia.

Lige p.t. sidder jeg med en Sony Ericsson R600, og det er mildest talt den værste telefon jeg har haft. Den er mere nyttig som øl-oplukker, end som talerør. Heldigvis har den heller ikke kostet meget mer' end en oplukker... ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juli 2003 - 20:37 #19
Har også haft Ericsson - en T10 - sikke en gang l.o.r.t. :)
Har såmænd også haft Panasonic og Sagem - Sagem telefonen er stadig i brug og virker upåklageligt på 7 år :)

Har nu en Siemens M50 - dejlig lille uden at være FOR lille og kan det den skal kunne :)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
16. juli 2003 - 10:24 #20
Tror efterhånden jeg har været alle mærker igennem da jeg både bruger som fima og privat telefon.

Min første telefon en Alcatel har endnu været den mest robuste jeg har haft. Den kunn klare adskellige fald incl. et fra 3 sal ned på beton.
Men må indrømme at Motorola de sidste år har lavet nogle små frække telefoner. Men de går vist desværre i stykker for et godt ord. 2 telefoner på 1. måned.
Nogle vil nok sige jeg skal købe Nokia's stødsikre tissesmarte mobil, mennnn. Så må i lige mande jer op og tage et kig på den og så se jer i spejlet om i virkelig vil slæbe rundt på en telefon med det udseende. Den ligner mest af alt et overdrevet rumskib med overlast. (er ikke tilfreds med andre ord)

Summa somarum med denne lille tale må være til de mange teleselskaber med et ønske om mere holdbare telefoner. Jeg ville være ovenud lykkelig hvis de imorgen opfandt en flot telefon som var vandsikker, tyverisikker, stødsikker og så selvfølgelig bulletproof :-D .
Jeg er egendtlig ligeglad med om jeg skal betale lidt mere for en telefon der virker. Deres tilbud med en telefon for en krone kan de helt unge for min skyld holde for sig selv. Jeg vil have noget der virker.

Det var godt og få det ud. Thanks. og tak for point forresten.