Avatar billede getalife Nybegynder
14. juli 2003 - 15:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Luk bat-fil

Hejsa
Jeg har et link på en side der starter en .bat fil.
Hvordan får jeg denne lukket igen?
Avatar billede medions Nybegynder
14. juli 2003 - 19:43 #1
Det er da vel ikke i ASP du gør det!?

//>Rune
Avatar billede getalife Nybegynder
15. juli 2003 - 18:26 #2
Nææh.. det er vel også rigtigt.
Avatar billede medions Nybegynder
15. juli 2003 - 19:20 #3
Du kan ikke kontakte .bat filer gennem ASP, jov, du kan ændre teksten i en, men ikke eksekvere den, så kunne man jo lave nogle grulig grimme ting!

//>Run
Avatar billede getalife Nybegynder
15. juli 2003 - 22:24 #4
Det er sikkert også bare mig der er elendig til at forklare mig :)
Det jeg godt vil lave er en funktion så jeg kan starte og stoppe en spilserver.
Serveren startes med en cmd linie der feks hedder:
D:\Games\AAO\System\server.exe lan HQ_Raid.aao log=116th.log ini=116th.ini

Når man skal lukke serveren lukker man bare det "dos" vindue man har åbnet.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2003 - 22:26 #5
cmd /c D:\Games\AAO\System\server.exe lan HQ_Raid.aao log=116th.log ini=116th.ini
Avatar billede getalife Nybegynder
15. juli 2003 - 23:07 #6
Desværre.. den åbner bare et nyt vindue og starter en ny server
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2003 - 23:12 #7
Så har jeg misforstået dig. Men når du har en kommando til at starte med så er der vel også en til at lukke med eller hvad?
Avatar billede medions Nybegynder
15. juli 2003 - 23:57 #8
Det kan du ikke gøre over serveren, du kan kun starte en server på klienten hvis klienten har serveren installeret!

//>Rune