Avatar billede kenzoo Nybegynder
14. juli 2003 - 15:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af ledere til PS2 stik

Hej!

Jeg er blevet indehaver af en trådløs mus af mærket Genius Cordless Wheel Mouse. Desværre er stikket klippet af (ikke mig).

Hvordan skal lederne forbindes til PS2 stikket?

Der er fire ledere: Blå; grøn, orange, hvid. Hvordan skal de tilsluttes, når man ser stikket bagfra og de tilsluttes fra venstre mod højre?

Hilsen Kezoo
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juli 2003 - 15:28 #1
Du har ikke det gamle stik?
Avatar billede kenzoo Nybegynder
14. juli 2003 - 15:31 #2
Nej! ellers var det nemt nok
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juli 2003 - 15:49 #3
Avatar billede kenzoo Nybegynder
14. juli 2003 - 16:23 #4
Hej!
ja! Det er et godt stykke af vejen, det ville dog være dejligt at vide, hvilke farver til hvad, ellers må jeg jo lege lidt, der er trods alt kun fire ledrer.

Kenzoo
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juli 2003 - 16:25 #5
Jeg har ledt efter farvekoderne, men jeg har ikke fundet noget endnu.*S*
Avatar billede kenzoo Nybegynder
14. juli 2003 - 21:59 #6
Hej!
Jeg har prøvet mig frem, hvis orange tilsluttes nr.4 og grøn tilsluttes nr.3 lyser dioden, der er to en rød og en grøn. Den røde lyser. Så er spøgsmålet med hvid og blå.
Jeg kan få det til at se ud som om at der er kommunikation mellem klik tasterne, dog ikke hjul, ej heller kugle under mus.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juli 2003 - 22:31 #7
Jeg ved det helt ærligt ikke, og jeg er bange for at FCB har ferie, siden han ikke har været her endnu, så du må have lidt tålmodighed.*S*
Avatar billede kenzoo Nybegynder
27. juli 2005 - 14:38 #8
Svar accepteret
Avatar billede fromsej Praktikant
27. juli 2005 - 18:35 #9
Tak for point, fik du det til at virke?