Avatar billede bl4de Nybegynder
12. juli 2003 - 18:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mit Grafik kort sux

Mit splinter nye Gfx kort.. Ge-force 4 ti 4200 crasher mega tit .. Når jeg fx spiller Ut 2003 (Unreal Tournament)
Crasher midt i et spil.. eller hvis jeg bare sidder og arbejder med 3d Max, eller har 4-5 stykker internet explorer åbn.. eller  bruger fil delings ting :(..
Jeg har så fået afvide det kunne være min opdatering ..
så dl'ede den nye driver..  og så skriver bare det ikke er windåZe xp kompatibel .. og jeg brugere windåze xp home..

Help Plz!

- Stef
Avatar billede aero Nybegynder
12. juli 2003 - 19:09 #1
har du flg opdateret:

- DirectX 9.0
- NVidia Nyeste Version

Nyeste opdateringer til Unreal evt alle opdateringer til Windows !!

har haft samme problem med UT2003 med ved at opdaterer de første 2 ting fik jeg ingen fejl siden !!!
Avatar billede aero Nybegynder
12. juli 2003 - 19:11 #2
Ang. at denne enhed ikek er XP kompatibel eller skrevet til Windows !! det er noget pjat der skal du bare sige at du vil fortsætte installationen !!!  og så virker det 100 % men de vil gerne sælge deres egne ting og kun deres !!!!
Avatar billede mads.peder Nybegynder
12. juli 2003 - 19:27 #3
Hvor mange ram har din computer ??
Avatar billede hottadpole Nybegynder
12. juli 2003 - 20:17 #4
>>aero At driveren ikke er certificeret til XP har intet at gøre med hvem der vil sælge hvad. Det er udelukkende an advarsel fra XP der går ud på at eftersom driveren ikke er certificeret er al videre fremfærd på egen risiko.
>> bl4de Der er flere ting der skal være i orden for at få XP til at opføre sig ordentligt. Driverne til bundkortet skal installeres. Alle opdateringer fra Windows Update, eller som minimum SP1 skal installeres. Det er ikke unormalt at nyeste driver kikser på nogle maskiner. I så fald må man gå bagud for at finde den korrekte.
Avatar billede aero Nybegynder
12. juli 2003 - 20:30 #5
HOTTADPOLE

"aero At driveren ikke er certificeret til XP har intet at gøre med hvem der vil sælge hvad. Det er udelukkende an advarsel fra XP der går ud på at eftersom driveren ikke er certificeret er al videre fremfærd på egen risiko."

Desværrer der har jeg en anden viden omkring MICROSOFT MEN du har ret i det du siger men jeg har også ret i det jeg skriver idet jeg har oplevet det og kender til nogle eks !!! ;)

Men ok jeg hader bare Microsoft det er nok det !!! ikke deres produkter bare den måde de er på osv !!!
Avatar billede hottadpole Nybegynder
12. juli 2003 - 20:50 #6
>> Vi er nok slet ikke uenige. Jeg forstod din besvarelse som om Microsoft både solgte Geforce kort og fabrikerede drivere til samme. Windorsk er når alt kommer til alt nok det bedste der bydes på blandt operativsystemer. He he. Nu kommer der garanteret en masse Linux freaks rendende og skælder ud.
Avatar billede bl4de Nybegynder
12. juli 2003 - 20:52 #7
512 ram
Avatar billede bl4de Nybegynder
12. juli 2003 - 20:52 #8
men det virekr nu :) tak
Avatar billede hottadpole Nybegynder
13. juli 2003 - 00:57 #9
Vil du indvie os uvidende stakler i hvad du gjorde for ar få det til at virke.