Avatar billede nielslbeck Nybegynder
10. juli 2003 - 12:45 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med adactive.dk

Jeg vil lige høre, om der er nogen her, der har erfaringer med adactive.dk - både gode og dårlige.

Jeg har kigget lidt på deres Pro webhotel, og synes det lyder meget fair med 119 kr for 300 Mb plads samt 25 Mb MS SQL Server...
Avatar billede skildpadden Nybegynder
10. juli 2003 - 12:48 #1
Jeg har ingen erfaring med dem, men prøv også at kigge på www.danskewww.dk - her skal du ikke betale for noget hvis du ikke er tilfreds med dem
Avatar billede leif Seniormester
10. juli 2003 - 13:02 #2
Jeg har ingen personlig erfaring med AdActive men har en musiker som har brugt dem og han fortæller at han ikke har haft en nogen problemer med dem.

En ting som der sikkert også er hos dem er opdateringer og sådanne ting, man ikke rigtigt kan komme uden om.
Avatar billede spontek Nybegynder
10. juli 2003 - 13:18 #3
Kun roser til firmaet. Dygtige folk og de har telefonsupport og du kan nøjes med at binde dig for 3 mdr. hvor mange andre kræver et helt år.
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
10. juli 2003 - 14:31 #4
skildpadden>> Det lyder som noget der er værd at prøve!

spontek>> Du har selv webhotel hos dem, eller kender du nogen der har? Er det med SQL Server - og hvordan kører den, hvis det er?
Avatar billede spontek Nybegynder
10. juli 2003 - 14:36 #5
Jeg har ikke personligt et hotel der.
Det er erfaringer fra andre, og fra et "projekt" som vi hostes der.
Avatar billede xpress Nybegynder
10. juli 2003 - 22:39 #6
>>  Hold jer langt væk fra danskewww.dk <<

De er flere gange blevet meldt til politiet grundet en masse fup og kunder som ikke får hvad de har betalt for.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
11. juli 2003 - 14:40 #7
xpress: danskewww leverer da varen inden man skal lægge penge på bordet - der er 14 dages prøvetid hos dem - hvordan kan man blive meldt til politiet for det?
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
11. juli 2003 - 17:36 #8
Ikke andre, der har erfaringer fra projekter, som de selv har været med i? Gerne nogle af lidt nyere dato...
Avatar billede spontek Nybegynder
11. juli 2003 - 17:59 #9
Mit projekt er der stadigvæk. Det er ikke info som er tre år gammelt.

Tip top firma, jeg har bare ikke penge nok til at have alle mine sites der - desværre, det er ellers godt med super stabilitet.
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
11. juli 2003 - 18:01 #10
Okay, kanon! Ville bare gerne høre fra nogle flere, at det er pengene værd :-)
Avatar billede spontek Nybegynder
11. juli 2003 - 18:10 #11
Der er nok ikke mange brugere af Eksperten som har deres hoteller hosted der. Prisen er over hvad mange private vil betale. Mange har hoteller til under 15 kr. pr. måned, mens dem som har bruger flere penge har hoteller op til 50 kr. pr. måned.
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
11. juli 2003 - 18:14 #12
Nu går jeg så ikke ud fra, at det kun er private, som benytter Eksperten... Det er jo også et kanon godt site for professionelle... Men det kunne godt se ud til, at der ikke er så mange af Ekspertens brugere der har erfaringer med Adactive...
Avatar billede xpress Nybegynder
11. juli 2003 - 19:35 #13
skildpadden: Ja, men hvad når du har betalt? Bliver de så også ved med at levere varen??

Der har været mange sager på dem. For et par måneder siden tog WebPressen ud til bopælen (iøvrigt et lille parcelhus), og ville snakke med ejeren (der er kun 1. ejer). Han vil dog hverken snakke med dem, og så tager han heller ikke telefonen.

Men jeg synes da du skulle ringe til politiet og høre hvor mange sager de har på firmaet..

Men for min skyld..Spild du bare nogle penge der, du ser dem ikke igen foreløbig.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
11. juli 2003 - 23:29 #14
xpress: det eneste jeg ved, er at jeg har været forhandler hos dem i snart 2 år og de har aldrig snydt mig (til trods for at jeg har ca. 50 webhoteller kørende hos dem).

Jeg har læst de anklager der findes på google - det er bare en skam at man kun hører fra dem som er utilfredse, og ikke dem som oplever en god service hos dem.

Nu skal det jo ikke lyde som om det hele bare er guld og grønne skove - der har da været nogle problemer med nedetid - men det er der hos alle udbydere, selv de helt store .

Hvis jeg søger efter artikler på webpressen på virksomhed kan jeg ikke finde noget - (mon de har fjernet dette grundet ukorrekte informationer?).

Nå, men noget helt andet er at jeg har skrevet en mail til dem angående dette indlæg og spurgt om de ville have interesse i at deltage.
Avatar billede gethosted.dk Nybegynder
01. august 2003 - 15:53 #15
Hej alle sammen!

Jeg har selv et web15 hos www.GetHosted.dk <---- Danmarks billigste webhotel!

Du får alt hvad du skal bruge(og mere til)... og så er det til kun 7 kr. om måneden (INKL MOMS)!

Plus deres service er helt i top! Svar meget hurtigt på ens spørgsmål.
Avatar billede michael007dk Nybegynder
01. august 2003 - 16:11 #16
Hold nu op med at spamme dette forum. Køb noget reklame istedet for det der.
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
01. august 2003 - 16:15 #17
gethosted.dk>> Du har så vist ikke lige læst spørgsmålet... og hvad søren kan jeg bruge gethosted.dk til??? Der er jo ikke engang MS SQL - skod! Hvem gider desuden ha' et webhotel hos en spammer???

Tak til I andre for jeres svar!