Avatar billede ion Nybegynder
09. juli 2003 - 09:45 Der er 6 kommentarer

Købe mange domæner

Hej Eksperter!
Jeg ville bare høre om jeres erfaringer med at købe mange domæner på en gang. Det drejer sig om .dk, .com, .net og .org-domæner. Spørgsmålet er så, hvor det er billigst at købe mange på én gang - om der fx findes sites der giver rabat ved køb af 10-20 domæner eller derover. Registreringsafgiften skal jo betales hvert år under alle omstændigheder, men hvad er den for hhv. .com, .net og .org?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. juli 2003 - 09:51 #1
Er du en domaine haj? Ingen seriøse firmaer har brug for 10-20 domainer.

/per
Avatar billede fiemming Nybegynder
09. juli 2003 - 09:56 #2
kan du ikke bare lade dig registrere som internet udbyder - så får du jo oprettelsen til cost--pris :=)
Avatar billede ion Nybegynder
09. juli 2003 - 10:12 #3
hoejrup: Jeg er ikke domænehaj, jeg har blot en del domæner, jeg gerne vil ha' registreret til mig selv :)

fiemming: Kan det lade sig gøre?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. juli 2003 - 11:01 #4
ion: ok, har du kan kigge på fil.dk?

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. juli 2003 - 11:04 #5
Det ser ud som DIFO varetager den opgave.

Link: http://www.difo.dk/vedtaegter.html

/per
Avatar billede xpress Nybegynder
10. juli 2003 - 22:43 #6
prøv evt. hostingsuite.dk - der koster de eftersøgte domæner 79 kroner.

Eller benyt den løsning som fiemming beskriver.