Avatar billede sone Nybegynder
08. juli 2003 - 12:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HTML i email fra Eksperten

Nogle dage bruger jeg Eksperten meget, andre slet ikke. Derfor indeholder min mailbox til tider dage-gamle mails.

Det kunne være ret fedt hvis email kunne (ikke skal) være HTML, således at status-flaget dynamisk viste status for et spm. når man læser mail.
Avatar billede kenp Novice
08. juli 2003 - 12:43 #1
jeg ville bare være glad for at hvis de ikke laver html i deres mails! det ville jeg blive ret irreteret over, da jeg ikke ønsker at skifte mailclient, da den jeg bruger nemlig ikke har html integeret!
Avatar billede keysersoze Guru
08. juli 2003 - 13:07 #2
.... hmm - måske så bare indføre mulighed for at vælge om man ville modtage text eller html?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. juli 2003 - 13:29 #3
det er faktisk ikke ringe endda :).. man skal sæ'fø'li' selv vælge txt/html.
Avatar billede Chewie Novice
08. juli 2003 - 13:50 #4
ja ... for jeg kan ikke modtage html mails ..... så valget skal være der !!!!!
Avatar billede sone Nybegynder
09. juli 2003 - 14:39 #5
Jep - som jeg skrev: "...fedt hvis email kunne (ikke skal) være HTML..."
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 03:03 #6
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede sone Nybegynder
19. december 2003 - 16:09 #7
Svar... selv om dette ikke burde være nødvenligt i en kategori som "Forslag" ;)