Avatar billede tox-man Nybegynder
07. juli 2003 - 09:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fjerne pop-up fra tray

Hejsa

Jeg ville lige høre da, om der er nogen der kan hjælpe mig med at få fjernet de små pop-up vinduer der forekommer når der eks. oprettes en netværksforbindelse ?

/Jonas Levring
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juli 2003 - 09:16 #1
freesurfer er et godt program!

Fjern evt dit spyware
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juli 2003 - 09:17 #2
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juli 2003 - 09:18 #3
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2003 - 09:18 #4
Den pop-up der kommer når man opretter en netværksforbindelse, er da ikke spyware?!?
Avatar billede resten Nybegynder
07. juli 2003 - 09:19 #5
Åbn regedit.exe og find nøglen :
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows
\CurrentVersion\Explorer\Advanced

Her ændrer du, eller tilføjer en ny værdi (DWORD), med navnet EnableBalloonTips og sætter indholdet til : 0 (for at slå fra) eller 1 (for at slå funktionen til igen).

Du skal muligvis logge på igen før ændringerne træder i kraft.

Men ellers kan jeg også anbefale at man henter xp povertoys som har den samme funktion med at fjerne ballon tips.
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juli 2003 - 09:21 #6
Akkk så misforstod jeg sørme....Undskyld
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2003 - 09:21 #7
lrd> det er det der med at læse ;o)
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juli 2003 - 09:22 #8
:-)

Har denne triste vane med IKKE at læse den færdig og så blivber det til noget skidt tiltider.. Håber du overlever :-)

Ha en god dag
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2003 - 09:25 #9
ldr> Jeg skal nok overleve, det var nu mere tox-man jeg tænkte på, at han ik' skulle have et forkert hjælp :o)
Avatar billede tox-man Nybegynder
07. juli 2003 - 10:06 #10
resten: PERFEKT... - du skulle vel ikke også ske at vide hvor jeg kan finde XP-powertoys ?
Avatar billede janorakel Nybegynder
07. juli 2003 - 10:12 #11
Prøv denne tweak: http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml
Så kan du bare vælge, slette og editere opstartsprogrammer
Den er bare super....og gratis
Avatar billede resten Nybegynder
07. juli 2003 - 11:00 #12
janorakel-> Det har intet at gøre med det han søger!

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
Avatar billede janorakel Nybegynder
07. juli 2003 - 12:19 #13
Sorry, havde ikke fattet det.