Avatar billede syhler Nybegynder
06. juli 2003 - 02:46 Der er 1 kommentar

Instalering af mirror2. driver

Hej.
Hvordan pokker instalerer jeg denne driver.. har hentet den ned fra nette af, men kan ikke instalerer den, og min søn kan ikke spille, spillet sims, hvis den ikke er der. er der nogen der kan hjælpe...
På forhånd mange tak fra ikke nørden..
Avatar billede cvp Nybegynder
30. juli 2003 - 09:31 #1
Ved ikke helt hva du snakker om, det ville nok hjælpe lidt hvis du kan skrive hvilket grafik kort du har? Men hvis det er chipset fra Nvidia, kan du jo forsøge at finde en driver på www.nvidia.com.

Men som sagt, det ville hjælpe lidt med en beskrivelse af hvilket grafik kort du har

//Christian