Avatar billede unibankus Nybegynder
03. juli 2003 - 18:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Timeregnskab ønskes

Er der nogle Excel hajer der ligger inde med et timeregnskab de vil af med. Skal kunne beregne overskydende tid så jeg kan holde styr på mit flex (-:
Avatar billede bredker Nybegynder
03. juli 2003 - 18:41 #1
kan du bruge en hvor du bare skriver klokkeslet og pauser i
så du får timer pr dag og pr uge
Avatar billede unibankus Nybegynder
03. juli 2003 - 18:52 #2
Det skulle gerne kunne kunne regne overskydende tid ud..
Avatar billede bredker Nybegynder
03. juli 2003 - 18:55 #3
er det pr dag eller bare pr uge du skal bruge det , så kikker jeg på det
kan sikkert tilføje det på det ark jeg selv bruger
Avatar billede bredker Nybegynder
03. juli 2003 - 18:57 #4
og hvor mange timer regner du med som normale de forskellige dage
Avatar billede s_h_m Nybegynder
03. juli 2003 - 21:12 #5
Jeg har et ark liggende, hvor man indtaster mødetid og gåtid, så beregner den selv +/- i forhold til normeret tid. Der er også mulighed for at indtaste ferie/fridage og evt. sygedage, så man kan holde øje med, hvor mange man har brugt.
Hvis du er interesseret så smid din e-mail, eller skriv til soeren109@hotmail.com
Avatar billede faithless Praktikant
10. juli 2003 - 15:44 #6
Du kan evt. bruge denne formel i dit ark:

=IF(OR(E3="m";E3="t";E3="o");F3-7,5;IF(E3="f";F3-6;IF(OR(E3="L";E3="s");F3-0;"")))

E3 er lig med en kolonne/celle hvor du skriver forbogstavet på ugedage og F3 er lig med den kolonne/celle hvor dine timer på den enkelte dag står.
Avatar billede unibankus Nybegynder
10. juli 2003 - 18:51 #7
>s h m: kan du ikke sende et svar så jeg kan acceptere dit svar (-:
Avatar billede s_h_m Nybegynder
13. juli 2003 - 14:49 #8
Undskyld, havde overset det kun var en kommentar.
Avatar billede unibankus Nybegynder
13. juli 2003 - 15:07 #9
Sådan du