Avatar billede krogmc Nybegynder
03. juli 2003 - 18:26 Der er 17 kommentarer

Media player fuld skærm

Hej Allesammen

Windows media player vil ikke vise filmen med fuld skærm ???
Top og bund som plejer at glide væk efter kort tid bliver stående, hvad gør jeg ???

Jeg har kigget lidt i hjælp, men der står desværre noget om nogle muligheder som jeg ikke kan finde i indstillinger, vis el. andet steds. Noget med en knap der skulle "skjule disse automatisk" el. det modsatte.
Jeg bruger version 9.00.00.3008 og har XP

please hjælp :-)
Avatar billede troller Nybegynder
03. juli 2003 - 18:35 #1
du kan bruge genvejstasten ALT+Enter,-
Avatar billede bryrup Nybegynder
03. juli 2003 - 18:37 #2
Prøv at trykke på filmen når den kører og så lad den stå... så burde den gå væk.... + musen
Avatar billede krogmc Nybegynder
03. juli 2003 - 18:50 #3
Det er jo de nemme svar, har i andre forslag ??? de virker ikke.
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. juli 2003 - 19:11 #4
Hvad med at geninstaler Windows Media Player ??
Avatar billede krogmc Nybegynder
03. juli 2003 - 19:40 #5
Det virker heller ikke !!!
Avatar billede ah971178 Nybegynder
04. juli 2003 - 12:37 #6
Kører du standardtilstand eller tematilstand?
Avatar billede krogmc Nybegynder
04. juli 2003 - 12:47 #7
I "vis" er der en sortprik ved standard (ctrl+1)
Avatar billede troller Nybegynder
07. juli 2003 - 16:52 #8
er det kun under denne film du ikke kan fullscreene, eller er det ved alle film

og så er der et tema der hedder noget med default, vælg default
Avatar billede krogmc Nybegynder
07. juli 2003 - 17:54 #9
Det er ved alle film.
Hvor finder du den default mulighed ???
Der er ikke denne mulighed i funktioner - indstillinger.
Avatar billede ah971178 Nybegynder
09. juli 2003 - 12:22 #10
På forsiden i standardtilstand er der en knap der hedder temavælger. Her kan du vælge et tema. Jeg bruger "classic". Prøv at skifte til et tema og se om der kommer "glid" i dine top og bund menuer.

Jeg har en kammerat der kom ud for noget lignende efter han skiftede mus. Han løser problemet ved at hive stikket til musen ud.
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2003 - 23:44 #11
Prøv de tre taster på samme tid SHIFT + ENTER
det virkede for mig.
Avatar billede olekristensen.com Nybegynder
06. april 2004 - 18:18 #12
Kom der nogensinde en forklaring på det her?
Har selv problemet, og det er ret frustrerende.
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2004 - 19:43 #13
Prøv som jeg har beskrevet ovenfor, tryk på tasterne "SHIFT", "+" og "ENTER" samtidig.
Avatar billede jpvj Nybegynder
06. april 2004 - 19:48 #14
Hvis problemet er, at "top og bund ikke glider væk", så prøv at flytte musen "ind på midten af skærmen".

Jeg kæmpede selv med det problem for et stykke tid siden.
Avatar billede olekristensen.com Nybegynder
06. april 2004 - 19:48 #15
Det virker kun til at få playlisten til at komme frem og tilbage.. Det drejer sig om kontrolboksene i toppen og bunden af siden.
Avatar billede olekristensen.com Nybegynder
06. april 2004 - 19:49 #16
kommentar til 'snart'
Avatar billede olekristensen.com Nybegynder
06. april 2004 - 20:10 #17
jpvj, det virker ikke..

Det er som om den er pinned. Kan huske at der i tidligere versioner af mp var en knap i øverste venstre side, hvor man kunne få kasserne til at blive der, og til at få dem til at forsvinde automatisk.

Den knap ser nu ud til at være dækket af noget grønt logo-agtigt grafik.

Har haft et tweak-program installeret, som kunne tune den måde kasserne opfører sig på, men det er fjernet nu..