Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juli 2003 - 18:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

GRATIS asp webhotel

Hej,
Jeg vil gerne have fat i et asp webhotel. Som min. skal have 10mb plads, og mulighed for ftp, såsom ftp.domæne.dk.

Med venlig hilsen,
Sami M. Kleit
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. juli 2003 - 18:14 #1
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. juli 2003 - 18:15 #2
neeej! vent!
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juli 2003 - 18:16 #3
frac har ingen asp. Og frip har kun webftp. Du kan ikke anvende en ftp-server som ftp.etellerandet.dk.
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. juli 2003 - 18:18 #4
nej det ved jeg!

jeg tænkte bare forkert!
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juli 2003 - 18:19 #5
punk_fm << OK. Det er bare iorden.
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
03. juli 2003 - 19:38 #6
Af gratis hosts MED ASP er der vist kun frip.dk og friserverplads.dk
problemet med friserverplads.dk er så at de kun virker hver anden søndag :-/
Det er virkelig blevet til en dårlig løsning.
Frip.dk har haft en del problemer på det sidste, men alt dette skulle vist være løst og har ellers også vist sig som en god host, så mon ikke de er det igen ?
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juli 2003 - 20:49 #7
bacce.dk << Jaja...men friserverplads.dk. Er igang med et nyt og det kan tage månedshvis.
Og som sagt, vil jeg ikke have "web-ftp" da det tager for lang tid at uploade på den måde. Men selvfølgelig kunne jeg jo også bare bruge mit firmas service, m. frontpage extensions, asp, og meget meget mere....
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
03. juli 2003 - 22:27 #8
Ja dette var en mulighed
Avatar billede webcreator Nybegynder
03. juli 2003 - 22:29 #9
www.internetplads.dk <- Der kan du angive hvad dit hotel skal opfylde af krav. Efterfølgende får du en liste over hotellerne.
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
03. juli 2003 - 22:29 #10
Avatar billede software-maker Nybegynder
04. juli 2003 - 12:13 #11
bacce.dk << Manage tak skal du ha' !