Avatar billede amrc Nybegynder
02. juli 2003 - 14:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

pc slukker ikke

jeg har installeret windows xp, men computeren slukker ikke automatisk ved nedlukning. Hvad gør jeg???
Avatar billede sj10 Nybegynder
02. juli 2003 - 14:52 #1
Trykker på off-knappen :-)
Avatar billede k-b-n Nybegynder
02. juli 2003 - 14:52 #2
Hmm. er du sikker på at den ikke står til genstart eller sådan noget når du siger Luk Computeren
Avatar billede amrc Nybegynder
02. juli 2003 - 14:54 #3
ja, den står ikke til genstart og jeg kan slukke den ved at bruge off knappen. men det kan også gøres automatisk ved jeg
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. juli 2003 - 14:54 #4
kontrolpanle => strømstyring => APM => flueben i APM

kontroller at ACPI er slået til i BIOS
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
02. juli 2003 - 14:54 #5
Har du "Enabled" APM i BIOS (Advanced Power Management" ?
Avatar billede amrc Nybegynder
02. juli 2003 - 15:00 #6
nu virker det, og da rkhdk var hurtigst får han/hun mine point. tak for svarene
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. juli 2003 - 15:59 #7
Det er han ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. juli 2003 - 16:05 #8
og siden du er ny her, så kan du ligeså godt lære det med det samme..

eksperten.dk har en udemærket søgefunktion, og hvis du havde bruge et par min på at søge i Windows XP kategorien, så havde du selv fundet svaret, da det har været oppe MANGE gange før.. og hele ide'n med eksperten er at folk kan bruger løsninger som har hjulpet for andre..
Og hvis man så ikke kan finde en løsning, så kan man oprette et spm.. men prøv at brug søgefunktionen først næste gang ;o)

Velkommen på eksperten.dk ;o)
Avatar billede amrc Nybegynder
02. juli 2003 - 17:00 #9
Tak for kommentaren rkhdk. Ja, jeg lærer det nok engang.
Alice
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. juli 2003 - 17:05 #10
Takker for Pointz! ;o)