Avatar billede poul_erik Nybegynder
29. juni 2003 - 13:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

D-Link 604 problemer med opsætning - hjælp evt. mod ferietilskud

Jeg har netop anskaffet mig en D-Link 604 med henblik på at tilslutte en pc mere + have en satellitmodtager tilsluttet.

Jeg ønsker at få familieopkobling, men vil gerne have det her til at virke, inden jeg tilmelder mig.

Problemer:
Kun denne her pc kan jeg få på. Hvis jeg tilslutter en anden pc via samme router port + kabel vil den heller ikke komme på.

Jeg kan ikke uploade via router til satellitmodtager, men kan hente fra den via FTP.

Jeg syntes jeg har prøvet at følge alle råd/manualer, men uden held. D-Link kan selvføgelig være defekt, men jeg ville gerne have checket mit system, inden jeg reklamerer.

Har du et råd eller vil du hjælpe - eventuelt mod et lille ferietilskud, så skriv.

På forhånd tak.

Hilsen
Poul Erik
Århus
Avatar billede nima Nybegynder
04. juli 2003 - 15:45 #1
Er du sikker på du har tilsluttet dine stik rigtigt til routeren? Har du været inde på web-opsætningen?

Det problem jeg havde med den router var, at stikkene skal sættes ind i en speciel rækkefølge, og du har gjort det, så kan du se at der både er activity på dit kabel modem samt routeren. Herefter skal det så virke!
Avatar billede poul_erik Nybegynder
04. juli 2003 - 15:47 #2
Tak for hjælpen, men jeg opgav - og den er nu udskiftet med en switch og Familieopkobling.