Avatar billede zeattle Nybegynder
27. juni 2003 - 01:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Søger programmør til CS league!

Dav

Jeg søger en ret god programmør som vil hjælper mig med at udvikle en CS league. Har planer om det skal være ligesom www.1337-league.dk
Jeg har design til selve leaguen og har også domain til rådighed i starten.

Er der interesse for nogen?
Vi kan evt snakke lidt på msn/mirc
msn  : webmaster@zeattle.dk
mirc : #Predestined @ quakenet - /msg Pre|Zenum^
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2003 - 09:13 #1
nu skal jeg selvfølgelig passe på hvad jeg siger - men jeg tvivler meget stærkt på at du kan få udviklet et sådan system uden der er lidt penge på bordet. Der er utallige spørgsmål med netop ovenstående opgave, og jeg har endnu ikke set skygget af en løsning... for hvad får man ud af det som udvikler??

anyway - bare mit point of view. Lær lidt asp eller php selv; www.html.dk - www.activeserverpages.dk - www.netcoders.dk
Avatar billede locturian Nybegynder
27. juni 2003 - 10:38 #2
Er helt enig med Key - Der er mange der forsøger sig med sådanne projekter, og hvis ikke der er nogen penge på bordet, eller en anden form for belønning, er det jo spild af tid - hvis ikke det bliver en succes - Og selv om det blev en succes ville det med største sansynlighed heller ikke give afkast til ham der har brugt mange timer og sved på at udvikle systemet - So, det jeg prøver at sige er, at hvis du vil have hjælp, må du hellere kaste lidt efter os - eller krydse fingre for at der kommer en programmør med god tid på hænderne til sådan noget... Good luck :)
Avatar billede zeattle Nybegynder
27. juni 2003 - 14:15 #3
hehe det havde jeg forventet mig at for af vide. Vidste godt det vil give problemer med tid og penge. Jeg kan dog selv godt html, php såen da og meget lidt asp.

Men man må da håbe der er en der har tid og interesse uden at få penge i starten. Hvis der kommet penge i det vil udvikleren self få 50%. Det er jo ham der har lavet alt arbejdet!
Avatar billede awolffdk Nybegynder
27. juni 2003 - 16:21 #4
Det kan vel ikke tage lang tid at lave noget lignende......
Stedet er jo lukket  *LOL*

God sommer
Avatar billede zeattle Nybegynder
27. juni 2003 - 18:57 #5
omg SPASSER
Avatar billede dmcn Praktikant
27. juni 2003 - 19:07 #6
zeattle: Tal pænt! Ingen grund til at kalde folk spasser, fordi de påpeger at sitet du linker til er lukket.
Avatar billede melao Nybegynder
27. juni 2003 - 19:14 #7
Jeg forstår ikke havd der er for et system rigtig. Siden du henviser til er ganske korrekt lukket. Prøv at beskriv :)!
Avatar billede zeattle Nybegynder
05. juli 2003 - 18:47 #8
omg hvor har i gået i skole?
bare nysgerig?
på spangsbjerg hospitalet eller hvad det nu hedder der hvor i kommer fra...
Avatar billede emetico Nybegynder
11. januar 2004 - 08:57 #9
jeg har 2 leagues i php hvis du vil, kan du godt få dem. det er nogen jeg selv har downloadet for at få en ide om hvordan man laver det, men jeg fatter keine af php. jeg har kun lige lært asp. men jeg kan da lave login systemer og opret bruger og links index og alt det sjove der ;-) du kan skrive til emetico@hotmail.com hvis du ville have de der script eller bare et af dem. Det skal lige siges at det er fodbold leagues, men jeg regner med man bare kan lave det om til Cs ;-)
Avatar billede rboege Novice
24. oktober 2008 - 21:45 #10
zeattle; Du er tydeligvis ikke kommet ud af skolen endnu.. :)