Avatar billede xpress Nybegynder
27. juni 2003 - 00:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

søger webhotel

Jeg søger et nyt webhotel. Det skal være stabilt og med nogenlunde god plads..

Jeg har kigget lidt efter onlineweb.dk og dandomain.dk .....?

Nogen der har erfaringer med disse 2 udbydere?
Avatar billede bryrup Nybegynder
27. juni 2003 - 00:08 #1
nej men B-one er meget gode...... hærer billigt og god service har jeg hørt!! skal også selv have en der snart!!!
Avatar billede bryrup Nybegynder
27. juni 2003 - 00:09 #2
linket er altså www.b-one.dk
Avatar billede lkoudal Nybegynder
27. juni 2003 - 00:16 #3
jeg kan anbefale b-one samt cliche. har 5-6 domæner hos b-one, og et par stykker hos cliche.
http://www.cliche.dk/
Avatar billede spontek Nybegynder
27. juni 2003 - 00:42 #4
Både Cliche og B-one (samt web10 og Buydomains) er alt for ofte nede. Hold dig fra dem.

Derudover accepterer Cliche ikke at man lukke sine hoteller hos dem igen. Vi er en hel del kunder som har opsagt kundeforholdet hos Cliche pga. den manglende stabilitet, men alligevel sender de regninger med rykkergebyrer ud.

Hvad betyder "med nogenlunde god plads.."? Jeg køber selv webhoteller med 100 MB plads til html-filer og med mindst 20 MB emailplads, men langt de fleste hjemmeside fylder under 5 MB, og der findes også danske private sider på over 300 MB - derudover kan det være langt mere relevant hvor meget databaseplads du har brug for, og i øvrigt er det rart at vide om du skal bruger asp, php, frontpage-understøttelse, streaming mm

http://Enavn.dk og http://wannafind.dk er gode
Avatar billede proboss Nybegynder
27. juni 2003 - 08:39 #5
Jeg syntes du skal kikke forbi www.secnet.dk jeg er sikker på du finder det du søger der de er stabile og billige
Avatar billede Chewie Novice
27. juni 2003 - 09:20 #6
www.starthotel.dk har også et godt renome
Avatar billede spontek Nybegynder
27. juni 2003 - 11:29 #7
Starthotel.dk var gode før de købte Web10. Nu er de elendige bl.a. har de været nede 2 gange denne uge, og var også nede sidste uge - hold jer fra dem
Avatar billede Chewie Novice
27. juni 2003 - 12:01 #8
Om jeg så havde 100 hænder kunne jeg ikke tælle på finderne hvor mange gange cliche og b-one har været nede ......

så spontek tror du ikke du er lidt for hurtig med at bedømme hvor dårlige de er ..... jeg tror de er bedre end cliche og b-one
Avatar billede Chewie Novice
27. juni 2003 - 12:01 #9
Men stadig .... man får hvad man betaler for
Avatar billede spontek Nybegynder
27. juni 2003 - 12:18 #10
Jeg ved blot, at med det antal besøgende jeg har (ca 150 dagligt) så er det yderst generende for mange at de ikke kan se mit site. Heldigvis har jeg kontakt med en del af dem via IM/IRC/mail så jeg kan fortælle at siden blot er midlertidigt nede grundet udbyder, men det holder ikke at være nede så meget.
Avatar billede xpress Nybegynder
27. juni 2003 - 12:20 #11
tak for de mange gode forslag..Men min forespørgsel var om der var nogle som havde erfaringer med de webhoteller jeg skrev..?

chewie >> vil give dig ret i din sidste kommentar.
Avatar billede pcc Nybegynder
28. juni 2003 - 15:09 #12
www.cubehosting.dk - kan KUN anbefales...
Lav dit eget webhotel, bestem selv prisen - det gjorde jeg og det virker bare !