Avatar billede angam Nybegynder
26. juni 2003 - 16:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HACKING : http://www.eksperten.dk/spm/369621

Det her er vist ikke helt lovligt ...
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. juni 2003 - 16:46 #1
Nej? Og?
Hvorfor lave et "spørgmsål" om det?!
Der er allerede taget hånd om det, og kender du ikke "Anmeldt misbrug" knappen?!
Avatar billede fromsej Praktikant
26. juni 2003 - 16:46 #2
Ser ikke sådan ud, men du har jo anmeldt det, det burde være nok.
Avatar billede angam Nybegynder
26. juni 2003 - 16:55 #3
Hey sorry - nej, jeg kender ikke anmeld-misbrugs-knappen. Det er faktisk første gang jeg anmelder et indlæg.
Og hey II - det var ikke anmeldt da jeg gjorde dette??

Har jeg gjort noget forkert, så fortæl det gerne, så jeg ikke laver samme fejl igen senere ;-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. juni 2003 - 16:56 #4
angam => brug http://www.eksperten.dk/anmeld.phtml næste gang *under funktioner i venstre side*
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. juni 2003 - 16:57 #5
OK, men anmeld misbrug knappen sidder oppe i funktioner:) Så skriver man hvad der er af ulovligheder, så kommer der en coadmin forbi og kigger på det.. Så er man fri for alle de spørgsmål der må komme iløbet af en dag, da der meget tit bliver spurgt om sådan noget
Avatar billede angam Nybegynder
26. juni 2003 - 18:56 #6
Aaah takker; ja, jeg burde jo have kigget under funktioner også - det skal jeg huske hvis der kommer en næste gang :-)