Avatar billede postndk Nybegynder
25. juni 2003 - 21:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

outlook xp problemer ved afsend

Når jeg sender en mail ud i outlook xp,så kommer denne fejl :

Task 'xxxs@yyyy.dk' - Sending' reported error (0x80040109): Unknown error 0x8040109

Mailen bliver liggende i outbox, men bliver afsendt ...

Hvad skyldes det ?
Avatar billede postndk Nybegynder
25. juni 2003 - 21:29 #1
ups tilsidst skal der stå :

Unknown error 0x80040109
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. juni 2003 - 21:32 #2
er det Outlook Express eller Office Outlook, er det sidste tilfældet kunne du prøve at reparere Office.
Se efter om du har fået en orm, virus eller andet ondskab.
Avatar billede postndk Nybegynder
25. juni 2003 - 21:57 #3
det hjælper ikke, har testet systemet igennem med norton antivirus (nyeste opdatering) adaware, og repair min outlook xp (office)
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. juni 2003 - 22:18 #4
så kender jeg ikke fejlen, sorry.
Avatar billede mile Juniormester
26. juni 2003 - 08:21 #5
Hmm - vi har oplevet lign. fejl med at de blev i udbakke, men godt nok afsendt. Prøv at se om du har mærke i:

Funktioner - Indstillinger- Email indstillinger- avancerede email indstillinger - Gem svar sammen med oprindelig meddelelse i andre mapper end indbakke - hvis ja - så fjern mærke.
Avatar billede postndk Nybegynder
26. juni 2003 - 21:41 #6
problemet var åbenbart min norton antivirus email checker, for da jeg afinstallerede norton var der ingen problemer.

men tak anyway