Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 17:05 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Søger en masse Renskabsprogrammer der er lave i Access

Ja over skriften siger lige som alt.

Håber der er en masse der vil give mig en masse god link til det..
Avatar billede dmdisco Nybegynder
24. juni 2003 - 17:07 #1
winfinans - http://winfinans.dk/
Avatar billede henrik13 Nybegynder
24. juni 2003 - 17:10 #2
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 17:15 #3
Hej Henrik13, det er ikke den slags jeg søger mere i den stil dmdisco, Alså færdig programmer, der er udvikle i access
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 17:16 #4
Søger flere programmer en Winfinans.dk..... Alle der har give mig nåde af det jeg søger får 30 point..
Avatar billede jpalleandersen Nybegynder
24. juni 2003 - 18:04 #5
Der findes en hjemmeside http://users.cybercity.dk/~cfs31045/regnskab.htm med links til flere forskellige udbydere af regnskabssystemer.

Flere er lavet i Access, feks. http://www.entity.dk/efinans/page.asp?ID=efinans Her kan man downloade kildekoden i Access -og så er det GRATIS.

Kunne dette svar være 30 points værd?
Avatar billede juks Novice
24. juni 2003 - 18:50 #6
www.winsoft.com har et rigtigt godt program der hedder Odin , husk nu at det ikke tilladt at "låne" for meget  af de nævnte programmer
Avatar billede jpalleandersen Nybegynder
24. juni 2003 - 19:56 #7
-->juks, Undskyld mig, men jeg har ledt på den angivne adresse uden at finde noget om Odin. Ku' du ikke hjælpe lidt mere på vej?
Avatar billede b_hansen Novice
25. juni 2003 - 11:50 #8
det skyldes, at adressen er www.winsoft.dk  *S*
Avatar billede juks Novice
26. juni 2003 - 00:47 #9
:-) sorry my bad
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2003 - 03:39 #10
juks, Det er slet ikke et program man kan hente. Der er ikke tale om at jeg skal låne men leder mere efter et godt regnskabs program der er lave i access da jeg har alt min ting i access..
Avatar billede jpalleandersen Nybegynder
26. juni 2003 - 08:00 #11
Kære let.
I al beskedenhed viser mit svar netop hen til et program, man gratis kan hente.
Efter min menig er det et meget godt program, der kan bruges til det du søger. Har du mon prøvet http://www.entity.dk/efinans/page.asp?ID=efinans ?
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2003 - 13:02 #12
jpalleandersen tak, men har desvære prøve uden støre interasse.
Avatar billede jpalleandersen Nybegynder
27. juni 2003 - 05:55 #13
Nå! Imponerende i betragtning af at du "Søger en masse Renskabsprogrammer der er lave i Access".
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2003 - 09:15 #14
Både og, da jeg søger ider til et access opgave. og skal i den opgave have to tabeler ind i access
Avatar billede juks Novice
29. juni 2003 - 16:33 #15
hhhm spild af tid
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2003 - 00:29 #16
Når det tyder ikke på at der er flere der kender et godt regnskabsprogram
Avatar billede b_hansen Novice
01. juli 2003 - 08:00 #17
hmmmmm.....

"Søger flere programmer en Winfinans.dk..... Alle der har give mig nåde af det jeg søger får 30 point.."

Det kan man da kalde at løbe fra sit ord!