Avatar billede cms Nybegynder
05. december 2000 - 16:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ADSL eller ISDN...

Det er i virkeligheden nok en dum overskrift.....

Men altså. Jeg har en komponent, der kan fortælle mig, om jeg er koblet op med mit ISDN modem. Den bruger RAS Remote Access Service - eller aflæser den, eller sådan noget.
Men den fortæller mig derfor ikke, når brugeren konstant er på - fx med ADSL - for så går det uden om RAS.

Mit spørgsmål er derfor: Hvordan finder jeg ud af, om brugeren har ADSL, direkte linje, eller alle de der forskellige opkoblinger, der er konstant på?
Avatar billede thyregod Nybegynder
05. december 2000 - 16:48 #1
Det var da en lækker komponent - hvad er det for en ?
Avatar billede cms Nybegynder
05. december 2000 - 17:23 #2
øjeblik. jeg har ikke lige tid.
prøv at søge lidt på av.com, der finder du den nok.
\"Delphi vcl Ras component\" eller noget i den retning...
Avatar billede cms Nybegynder
06. maj 2001 - 17:54 #3
.