Avatar billede asger_ss Nybegynder
22. juni 2003 - 23:18 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke afspille DVD'er når mit TV-out er aktiveret?

når mit TV-out er aktiveret kan jeg ikke afspille DVD'er, hvordan kan det være.
jeg bruger powerdvd men har også prøvet med andre men det virker heller ikke.
det er skide træls at man skal til at deaktivere TV-out, sætte DVD'en igang og aktivere det igen.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2003 - 09:42 #1
Hvad mener du med at det ikke virker ? Kommer den med nogle fejlmeldinger ?
Er det på TV'et at du ikke kan se DVD ?
Avatar billede asger_ss Nybegynder
24. juni 2003 - 15:31 #2
når mit TV-out er aktiveret, og jeg prøver at afspille en dvd kommer den med en fejlmelding der siger noget omkring, at det er en kopi sikring!!! kan man gøre noget ved det??
Avatar billede b.b Nybegynder
24. juni 2003 - 15:35 #3
om du kan afspille DVD eller ej, har ikke noget med dit tv-out at gøre, det sørger bare for at du kan se det på flimmeren..

kopi sikring..??? på DVD skiven eller på dit dvd software..??
Avatar billede b.b Nybegynder
24. juni 2003 - 15:36 #4
hvad for et skærmkort har du...???
Avatar billede asger_ss Nybegynder
24. juni 2003 - 16:02 #5
Storm GeForce 2 mx 200 64 mb TV-out

den siger at det er skiven der er sikret... hvordan kan det så være at hvis jeg deaktivere tv-out så køre det perfekt???
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
24. juni 2003 - 17:55 #6
Det er sikkert fordi du har tilsluttet dit kort til din video, prøv først at tyilslutte den til dit fjernsyn hvis det stadig ik virker så prøv at hente TV-Tool (Kan ik lige huske adressen bare søg på google) det kan slå Macrovision fra.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 18:05 #7
TVtool hentes her:
http://tvtool.info/index_e.htm
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 18:06 #8
Hvilken player bruger du ?
Jeg synes dette meget mærkligt - har aldrig hørt om problemet før
Avatar billede asger_ss Nybegynder
24. juni 2003 - 19:37 #9
har både prøvet med og uden video...prøver tv tool....bruger power DVD....men har også prøvet med andre....
Avatar billede asger_ss Nybegynder
25. juni 2003 - 11:13 #10
har prøvet at slå Macrovision fra med tv tool det virker stadig ikke...
Avatar billede sjovert Nybegynder
29. juni 2003 - 12:00 #11
Jeg har samme probs, fanme iR!!!
kan ikke være rigtigt man sidde og glo dvd'er på en 17" monitor.
Avatar billede asger_ss Nybegynder
29. juni 2003 - 13:16 #12
du kan bare deaktivere tv-out, sætte dvd'en igang og aktivere tv-out igen
Avatar billede asger_ss Nybegynder
30. juni 2003 - 15:35 #13
sjovert>>>> hvilket DVD drev har du??
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. juni 2003 - 15:36 #14
Hvilken film er det?
Avatar billede asger_ss Nybegynder
30. juni 2003 - 15:39 #15
ali g in da house, lotr exp og casper og mandrillen 2.
Avatar billede asger_ss Nybegynder
05. juli 2004 - 17:08 #16
ui