Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
22. juni 2003 - 16:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Dansk Service Pack til Win 98

Hej

Jeg har en ven der gerne vil spille Championship Manager på en gammel compaq, men når han forsøger at installere det siger det at han skal opdatere sin msi ved at installere en service pack. Jeg har søgt og søgt, men jeg kan ikke finde en til et Dansk Win98....

Håber der er nogen derude som kan hjælpe mig med at få maskinen opdateret til at kunne installere det spil

..g00s3
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. juni 2003 - 16:42 #1
Gå ind her: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Og hent de service packs der ligger
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 16:43 #2
Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
22. juni 2003 - 16:46 #3
Nej problemet er at den der ligger på WinUpdate ikke fungere til Dansk og den kan ikke installeres overhovedet fordi at det er lavet til et andet sprog.

Et andet problem er at den ikke er forbundet til nettet, så jeg har ikke muligheder for at den kan skannes for mulige opdateringer
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 16:49 #5
Hmm ja så er det jo ikke nemt
Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
22. juni 2003 - 16:53 #6
lrd ... Når man læser brugsforviringen igennem ser man at den skal hente nogle komponenter under installationen... Som før nævnt er det ikke muligt.
Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
22. juni 2003 - 16:56 #7
Plus at det jo oz er 98 Første udgave ... Men ifølge brugsforvirringen er det umiddelbart ikke noget problem
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 16:56 #8
Kan du ikke få den forbundet hos en ven eller andet sted så du kan hente dem ned
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 16:58 #9
Luk eller giv lige feedback i dine gamle spørgsmål
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 17:09 #10
Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
22. juni 2003 - 17:17 #11
Hvad mener du med gamle tråde ... Mener da ikke jeg har noget udestående lige pt.
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 17:19 #12