Avatar billede dragen Nybegynder
22. juni 2003 - 13:44 Der er 7 kommentarer

Seti / BOINC

Feedback, forslag og hjælp - bare fyr løs (siden er ikke helt færdig, men vil gerne have en idé om om der allerede på nuværende tidspunkt er noget, der skal laves om.)
Avatar billede mjl Nybegynder
22. juni 2003 - 13:45 #1
På hvad?
Avatar billede Kengun Praktikant
22. juni 2003 - 13:45 #2
meget bra *g*
Avatar billede dragen Nybegynder
22. juni 2003 - 13:46 #3
Hold da helt ferie hvor er jeg smart hva? =)
www.boinc.dk
Avatar billede dragen Nybegynder
22. juni 2003 - 13:53 #4
Hvis i vil undgå det lille "vi er ikke helt færdige"-skilt - så er den direkte adresse:
http://www.boinc.dk/index.php
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. juni 2003 - 14:33 #5
Din tekst i det hvide indholdsområde står irriterende tæt ud til kanten, man må nærmest gætte første bogstav i hver linie. giv den noget margin.

I nyhedskolonnet tilvenstre står teksten fint. til gengæld er baggrunden lovlig mørk. Der er lovlig lidt kontrast til de små sorte bogstaver. (brug større bogstaver eller lysere baggrund)

Jeg ledte lidt før jeg fandt menyen, menupunkterne står så tæt at man første tror det er en linie tekst. prøv at sprede dem lidt.

forummet er nemt at genkende som et standard downloadet færdigforum. Det er et godt et. men kunne godt trænge til at blive integreret lidt bedre. (forummets blå farver går ikke vældig godt med din gennemgående grågrønne.)

alt ialt godt lavet. hæng i.

mvh JakobA
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. juni 2003 - 14:08 #6
Syntes det er lækkert, dog ville jeg nok få lidt indeling i din menu for oven, teksten står bare og svæver. Feks en streg eller et elelr andet ville gøre underværker.

Jeg ville måske også kører dit topbanner grafik lidt mere i designet. Feks i højre side, som opdeling eller i main vinduet.

Dit billede at logoet i main vinduet er grimt, total trykket sammen og dårlig grafisk.

Selve logoet er kanont.

Lidt mere kælen fpr detaljerne vil kunne få den op på et niveau som er lækkert :)  Der skal ikke meget til, da det er godt i forvejen, men lidt det sidte mangler :)
Avatar billede dragen Nybegynder
23. juni 2003 - 17:42 #7
JakobA>>>>Siden var kun optimeret til IE, så andre browsere fik ikke hele css med. Det er der lavet om på (eller bliver hvis det ikke er sket).

michael-k>>>>>>>

>Dit billede at logoet i main vinduet er grimt, total trykket sammen og dårlig grafisk.

Det er et eksempel på et nyhedsbillede - havde ikke lige andet...

>Jeg ville måske også kører dit topbanner grafik lidt mere i designet. Feks i højre side, som opdeling eller i main vinduet.

Hvordan det? (opdeling?)