Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
22. juni 2003 - 12:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

psybnc adminsystem

Hej eksperter,
jeg skal have noget hjælp til at lave et godt administrationssystem til psybnc2.3.1. Ved du hvor jeg kan finde sådan et, finde hjælp eller noget i den retning? 30 points til bedste svar!
Avatar billede wfarm Nybegynder
22. juni 2003 - 22:20 #1
Jeg har ikke en løsning, men jeg kan ikke rigtigt se hvad du vil bruge det til. PsyBNC er meget nemt at bruge, har du læst den her guide: http://www.jestrix.net/tuts/psy.html
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
22. juni 2003 - 23:17 #2
Jeg kan fundt ud bruge psybnc som jeg skal, men det jeg skal bruge er et onlinesystem til at administrere psybnc fra steder hvor jeg kun har adgang til internet, og ikke nødvendigvis bnc!
Avatar billede sprox Nybegynder
23. juni 2003 - 09:38 #3
30 point er nok lige i underkanten til et relativt advanceret spørgsmål.
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
26. juni 2003 - 15:12 #4
Så laver jeg da nyt til 130 points, men ingen admins skal brokke sig!