Avatar billede dipodipo Nybegynder
21. juni 2003 - 15:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette video filer

video filer (avi) fra digitalkamera eller video der er dowlodet kan ikke sletts.
jeg har prøvet alt næsten hjælp!!
Avatar billede antikat Nybegynder
21. juni 2003 - 15:20 #1
Avatar billede grunken Nybegynder
21. juni 2003 - 15:20 #2
prøv det her !, det plejer at løse problemerne :)

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841
Avatar billede geforce3 Praktikant
21. juni 2003 - 15:21 #3
Er det en video der ligger på et flashcart eller harddisk? Hvis det ligger på harddisken så prøv at slet det med nero, lyder mærkeligt. Men skulle virke:)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. juni 2003 - 15:35 #4
Du skal  slette en key i registryet.

Fra en side på nettet.:

Go to the following entry and delete the value in the right hand pane.It should be
a long series of numbers and letters.Right click on the word default and delete.

HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler

Så du skal ind i regedit. Naviger til ovenstående sti og slet "default" værdien i højre side af billedet.
Avatar billede dipodipo Nybegynder
21. juni 2003 - 15:37 #5
hvad er regedit
Avatar billede grunken Nybegynder
21. juni 2003 - 15:38 #6
klik -> start -> kør -> skriv : "regedit"
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. juni 2003 - 15:39 #7
Klik start knappen | kør, skriv regedit og tryk enter.
Følg nu anvisningen ovenover nøje og slet kun denne ene værdi. Det er systemets "hjerte" du er inde i.
Avatar billede dipodipo Nybegynder
21. juni 2003 - 15:50 #8
grunken hvorfor kommer du kun med kommentar det jo dig der skal have point
Avatar billede grunken Nybegynder
21. juni 2003 - 16:04 #9
jeg har lige lavet en reg-fil der klarer problemet :)

den ligger der til fremtidig brug :), så er folk fri for at åbne regedit (hent og dobbeltklik)

http://www.grunken.dk/exp/avi.reg

-grunken
Avatar billede soda Nybegynder
22. juni 2003 - 02:58 #10
Dipodipo: Blot til din information, så er tonnybrandt's løsning nøjagtig den samme som grunken's blot den manuelle løsning. Han burde have fået point for sit svar.