Avatar billede zer0c00l Juniormester
19. juni 2003 - 17:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slette konto og skjule offline kontakter..

Hej eksperter..

Jeg har to spørgsmål ang. msn..

1) Hvordan sletter man en konto?

2) Hvordan skjuler man de offline kontakter, så man kun kan se de personer der er online, som man kan i ICQ?

15 point for hvert løst problem :)
Avatar billede freesoft Praktikant
19. juni 2003 - 17:51 #1
2. Funktioner -> Sorter kontakt...

/Kim
Avatar billede rotne Nybegynder
20. juni 2003 - 12:10 #2
1) Hvis du mener, at du vil slette din egen konto hos hotmail, tror jeg ikke, det kan lade sig gøre. Men du kan lade den "blive for gammel". Hvis du bare vil af med en kontaktperson på listen, skal du blot højreklikke på vedkommendes navn og vælge "slet kontaktperson".

2) Du klikker på ikonet ved siden af "ikke online"
Avatar billede zer0c00l Juniormester
20. juni 2003 - 20:37 #3
1) Ej, jeg mener jeg vil slette min konto med msn, så den ikke siger "sucess" når nogen søger efter mig..

2) Jaja, men kan man ikke gøre sådan at man kun kan se de online samtidigt med de er opdelt i forskellige grupper?
Avatar billede freesoft Praktikant
20. juni 2003 - 20:43 #4
Avatar billede zer0c00l Juniormester
20. juni 2003 - 20:55 #5
jamen jeg har msn 6.0.. hvad er det den kan og hvordan?
Avatar billede zer0c00l Juniormester
20. juni 2003 - 21:11 #6
a-ha! så fandt jeg ud af det.. "Group Online Contracts Together"..

Hvad med det andet spm? Hvordan logger man af en konto og logger ing med en anden?
Avatar billede zer0c00l Juniormester
24. juni 2003 - 09:48 #7
Fandt en løsning.. Det kunne dog kun lade sig gøre fordi computeren fuckede op. Så åbnede der sig et smuthul ;)
Avatar billede zer0c00l Juniormester
24. juni 2003 - 09:49 #8
.