Avatar billede lingoman Nybegynder
19. juni 2003 - 13:34 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

point til yeti aovergaard bartfreak c-holst

ref: http://www.eksperten.dk/spm/366031

>>yeti
>>aovergaard
>>bartfreak
>>c-holst

hvordan tildeler jeg point til jer? experten har vist ændret fremgangsmåden siden sidste år...

mvh geo
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. juni 2003 - 13:54 #1
Vi ligger allesammen et svar og du går under avanceret ind og markere os alle, dermed bliver point delt mellem os.

Husk først at uddele point når du har svar fra os alle.

Glad for at du fik løst dit problem.
Avatar billede yeti Nybegynder
19. juni 2003 - 16:28 #2
Her er så mit svar.
Avatar billede lingoman Nybegynder
19. juni 2003 - 21:26 #3
Jeg gik netop under <<Avanceret>> og tildelte 30 point til hver men fandt ingen steder hvor jeg kunne øge point tilsvarende...
Men nu vil jeg så vente på <bartfreak>'s og <c-holst>'s svarfelt indtil onsdag hvor jeg vender tilbage for at fordele de resterende point.
Rart at I er så mange som vil hjælpe os:-)

Tak endnu engang!
mvh geo
Avatar billede lingoman Nybegynder
19. juni 2003 - 21:31 #4
OBS! <rkhdk> hjalp også til, så jeg håber også at få et svarfelt fra dig!
Avatar billede c-holst Novice
19. juni 2003 - 22:03 #5
Her får du så mit svar
Avatar billede c-holst Novice
02. juli 2003 - 21:57 #6
har lige sendt en besked til rkhdk, bartfreak kunne jeg ikke lige finde via ebruger
Avatar billede c-holst Novice
06. juli 2003 - 23:58 #7
luk du bare nu, hvis du får ballade så skal jeg nok tage skraldet, men da de begge ikke har svaret trods opfordring tror jeg roligt du kan lukke.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. juli 2003 - 14:33 #8
Nu må du vist til at få lukket dette spørgsmål, de andre ser ikke ud til at være interesseret i at få de point:)
Avatar billede c-holst Novice
24. juli 2003 - 20:49 #9
lukketid
Avatar billede c-holst Novice
06. august 2003 - 14:16 #10
er der nogen
Avatar billede c-holst Novice
19. august 2003 - 21:37 #11
skal vi ikke snart til at lukke denne gamle tråd.
Avatar billede c-holst Novice
26. august 2003 - 23:19 #12
skal vi snart til at have renter også
Avatar billede c-holst Novice
26. august 2003 - 23:21 #13
du har da uddelt alle dine andre udlovede point, men det ser også ud til, at du slet ikke har været på E siden 19/6, så du må vist være undskyldt indtil videre, håber vi hører fra dig
Avatar billede lingoman Nybegynder
19. september 2003 - 18:03 #14
Beklager at jeg først får lukket spørgsmålet nu!
Mange, mange tak for jeres svar. De var alle meget nyttige :-)
mvh geo
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. september 2003 - 18:11 #15
Velbekommen, bedre sent end aldrig. Takker for point;)