Avatar billede fathat Nybegynder
18. juni 2003 - 11:47 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

jdbgmgr.exe Virus?

jdbgmgr.exe denne fil skal du gå ind og søge under..! hvis du har denne fil skal du slette den med d samme..! det er en virus som kan smadre hele din computer...!

Denne besked fik jeg i en mail! Straks søgte jeg hele min computer igennem! Det viser sig, at den finder den fil! den har placeret sig i c:/Windows/system32

Er dette en virus???
Avatar billede donwang Nybegynder
18. juni 2003 - 11:49 #1
NEJ! Det er en HOAX!
Avatar billede soreno Praktikant
18. juni 2003 - 11:49 #2
Avatar billede fathat Nybegynder
18. juni 2003 - 11:50 #4
Jeg skal derfor ikke slette den?
Avatar billede soreno Praktikant
18. juni 2003 - 11:51 #5
Nej. Lad være med at slette filen.
Avatar billede fathat Nybegynder
18. juni 2003 - 11:52 #6
okay! Thx :)
Avatar billede lasse_buck Nybegynder
18. juni 2003 - 11:56 #7
HOAX (eng) = FUP/SVINDELNUMMER
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. juni 2003 - 12:04 #8
...og alle dine venner som HAR slettet den kan hente den igen her på Spywarefri's virusside: http://www.spywarefri.dk/virus.htm#for%20muligvis
Avatar billede yeti Nybegynder
18. juni 2003 - 12:34 #9
Næste gang du har et spm. af denne art, så prøv engang at søge her på eksperten. Hvis du havde søgt på "jdbgmgr.exe" ville du helt sikkert have fået masser af svar. Det er den mest udbredte hoax.
Avatar billede soreno Praktikant
18. juni 2003 - 12:38 #10
Endnu bedre er det at søge på google. Første hit på "jdbgmgr.exe" er linket til symantec der beskriver hvad jdbgmgr.exe er for'n fætter. Men det kræver at man kan/vil læse engelsk.
Avatar billede yeti Nybegynder
18. juni 2003 - 13:16 #11
Min pointe er blot at folk bør udnytte den viden der ligger i de ufatteligt mange spm her på eksperten hvor der findes gode svar og ikke altid vælge den nemme løsning og oprette endnu et spm om samme emne
Avatar billede soreno Praktikant
18. juni 2003 - 13:18 #12
Ja, men det er ikke alle der har interesse i at der optimeres på den måde..

F.eks. vil det resultere i færre brugere og færre spørgsmål, dermed vil reklameindtægten falde.

Måske derfor er søgefunktionen på eksperten elendig ?

:-)
Avatar billede yeti Nybegynder
18. juni 2003 - 13:48 #13
Jeg må nu sige at jeg ermeget godt tilfreds med den. Ellers er der jo mulighed for at blive pro bruger.....
Avatar billede soreno Praktikant
18. juni 2003 - 13:51 #14
Det er jeg allerede (ufrivilligt) blevet ved at tjene points.

:-)

Jeg synes hver gang jeg skal finde noget (som jeg ved jeg har besvaret/kommenteret før) kan jeg ikke finde det igen.
Avatar billede fathat Nybegynder
19. juni 2003 - 11:54 #15
ja! skal nok søge på eksperten næste gang ;) nu er der lukket!