Avatar billede sj10 Nybegynder
17. juni 2003 - 20:24 Der er 16 kommentarer

Sims - hvilken version?

Hej,

Jeg købte den første Sims spil der kom på markedet - jeg synes også det var mægtig sjov at spille. Jeg spillede det også koncentreret et par dage, hvorefter det ikke var så sjovt mere - og har faktisk ikke spillet det siden.

Jeg har ofte set reklamerne, og tænkt på at købe det nye. Spørgsmålet er så, hvilket eller hvilke skal man købe for at have den fulde version? - Jeg synes der er så mange forskellige.

SJ
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2003 - 20:26 #1
det er alle sammen fulde verioner :)
Avatar billede Slater Ekspert
17. juni 2003 - 20:27 #2
Det er en pengemaskine - ikke andet. De bliver ved med at lave nye ting som man skal betale for, bare for at fans skal bruge alle deres sparepenge på spillet. Jeg synes det er noget fusk.
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
17. juni 2003 - 20:28 #3
Hey//

Når du har the sims det første kan du købe, det the sims spil du syntes ser godt ud f.eks vacation, hvis det er det du vil spille..

Men man skal lave nr.1 før man kan spille de andre!!

//Blue-
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
17. juni 2003 - 20:29 #4
Og hvis du vil have den "Rigtige" fulde vertion skal du godt nok til at købe nogle spil, fordi så skal du jo have alle The Sims spillende!! Spild af penge efter min mening! :)
Avatar billede sj10 Nybegynder
17. juni 2003 - 20:30 #5
Okay, men hvilken version er så sjovest/bedst?.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2003 - 20:30 #6
blueberry har ret - du skal bruge The Sims eller The Sims Deluxe Edition for at kunne bruge de andre, da det bare er addons :)
Avatar billede sj10 Nybegynder
17. juni 2003 - 20:33 #7
Okay, jeg kan huske med det 1. jeg købte, at der allerede efter kort tid kunne hentes en masse opdateringer - hvis jeg får fat på deluxe, er de så med der?
Avatar billede sj10 Nybegynder
17. juni 2003 - 20:33 #8
....eller hvad er forskellen her?
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
17. juni 2003 - 20:34 #9
Jeg ved ikke lige helt hvilke der er sjovst! Min lillesøster spiller dend er hedder Hot Date, den siger hun er sjov, men der er jo kommet en masse andre nu. Tror også den med vacation er sjov!
Avatar billede mads.peder Nybegynder
17. juni 2003 - 21:55 #10
Lad være med at købe NOGLE som helst af simudvidelserne. Det er den rene pengemaskine. Det er ikke engang nok til at man kan kalde dem udvidelser. De fleste andre spil vil kalde the sims udvidelser for updates. Vent hellere til der kommer noget fuldstændigt nyt som the sims online, eller the sims 2. Så kan vi begynde at tale om det ;o)

Just my opinion

mads.peder
Avatar billede smount Nybegynder
17. juni 2003 - 22:11 #11
Hej.. The Sims - Superstar er helt klart det fedeste... Det er det nyeste, og derfor har de også opdateret det mere end de andre. En sjov "gimmick"/detaljer ved spillet er at man kan, smadre hotelværelser og gå i jacuzzi med nøgne damer... Fedt spil..:D
Avatar billede yeahdesign Nybegynder
17. juni 2003 - 23:20 #12
Vi laver vores eget. The Bims.. Tha Bims. Så det ikke ligner for meget. :)

Anyway, vent til der kommer en online udgave(det troede jeg der var kommet). Ellers går du bare sukkerkold efter 3 dage. Så har du også prøvet alle snydekoderne osv. :)

Og. Og.
Det er en pengemaskine. De burde slæbes i retten for et eller noget, så at de skulle stille al deres Sims software til rådighed som freeware. :)
I kan godt følge mig, hehe. :)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
18. juni 2003 - 11:27 #13
yeahdesign<<
Jeg kan meget godt følge dig. Og bliver the/tha bims en shareware version ;), så vil jeg sq gerne prøve det ;)
Avatar billede lrd Nybegynder
08. august 2003 - 16:19 #14
2000 point ude. Du burde anmeldes og deaktiveres
Avatar billede mads.peder Nybegynder
08. august 2003 - 18:44 #15
Hørt
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. august 2003 - 20:02 #16
MON ikke vi har en rekord her?

58 åbne spørgsmål!

sj10 tag dig dog sammen og luk dine spørgsmål!