Avatar billede sparkl Nybegynder
17. juni 2003 - 13:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Antialisering af HTML tekst

Hej,

jeg tænkte, at der måske var nogen som vidste hvordan man kunne tvinge browsere til at antialisere tekst?

Internet explorer antialiserer tekst som er størrelse 4 eller der over, men jeg ønsker ikke at bruge tekst der er helt så stor. Jeg tænkte at det måske kunne lade sig gøre ved hjælp af CSS, men jeg er ikke stødt på en god løsning endnu.

Grunden til at jeg ikke kan bruge grafik, er at det skal bruges til en dynamisk menu, som helst ikke skal være afhængig af, at man skal sidde og udvikle grafik hele tiden. Samtidigt ønsker jeg ikke at brug flash, da det skal bruges som hovedmenu, og dermed er en nødvendighed for at man kan navigere på sitet.
Avatar billede olano Nybegynder
17. juni 2003 - 13:44 #1
<font face="Times New Roman"  style="font-size: 11pt">hjghjhjjg</font>
Avatar billede sparkl Nybegynder
17. juni 2003 - 23:29 #2
Forstår ikke... Hvad har det med antialisering at gøre?
Avatar billede gumphfy Nybegynder
19. juni 2003 - 01:08 #3
<style type="text/css">
h1 {
font-family:verdana;
font-size:10pt;
color:#ffffff;
text-decoration:none;
</style>
Avatar billede sparkl Nybegynder
20. juni 2003 - 16:12 #4
Hvad skal jeg bruge det til??
Avatar billede sparkl Nybegynder
27. oktober 2003 - 11:25 #5
Fandt aldrig en løsning... måtte bruge billeder.