Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
17. juni 2003 - 08:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

LevelOne router problemer

Hej,

Vi har nu skiftet vores 3Com router ud med en LevelOne router, men det er stadigvæk ikke muligt at logge ind udefra via NetOp. NetOp benytter port 6502 og vi har adsl med et fast IP.

Note: Her til morges kunne ingen computere forbinde til nettet før jeg genstartede routeren - typer det på at netværkskortet ikke virker ordentlig?

Så spørgsmålet er: Præcis hvor skal jeg skriv hvad I LevelOne touteren for at give adgang til NetOp?

Tak :).
Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
17. juni 2003 - 13:25 #1
sikker mange svar...:/

Jeg har snakket med tdc og på deres anbefaling har jeg prøvet at gå uden om routeren for at se om det virker....og nu virker ftp vist

Iflg. ham fra tdc så fornyer de deres IP hver time selvom vi has fast IP....

Så vi har stadig brug for lidt router vejledning...
Avatar billede komputer_n00b Nybegynder
18. juni 2003 - 11:34 #2
ja okay fair nok. 4-ports (5 inklusiv WAN porten). Navn = FBR1402tx. Jeg har prøvet at opdatere firmware fra deres side, men desværre vil routeren ikke acceptere deres egne filer...go figure.
Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
24. juni 2003 - 09:20 #3
.